неделя, 24 юни 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1858 прочитания

    Instagram пуска рекламен формат в раздела с истории

    Рекламите ще идват под формата на вертикални видеоклипове
    14 юни 2018, 14:38 a+ a- a

    Instagram пусна нов стикер, който показва и позволява закупуването на продукти от определена марка директно през раздела с истории. Щом потребителят посети стикера, на екрана ще се показва информация за продукта, както и линк към онлайн магазина.

    Рекламният формат ще представлява вертикален видеоклип. Той ще е видим за потребители, които са последвали любимите си марки, и ще окуражи бизнеса да споделя повече клипове вместо статични изображения.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    „Софарма Трейдинг“ разширява операциите си в Сърбия
    Компанията планира да разшири националното си присъствие в Сърбия като основа за развитие в региона на Източна Европа
    22 юни 2018, 13:51
    Milestone Systems ускорява иновациите и увеличава капацитета за развитие с 45%
    Част от тази инвестиция ще бъде насочена към офиса на компанията в София
    22 юни 2018, 09:47
    Интерактивен технологичен център за деца и младежи отваря врати в София Тех Парк
    TechnoMagicLand е проект на българската софтуерна компания „ТехноЛогика“ и подготвя днешните деца за професиите на бъдещето
    22 юни 2018, 09:33
    Столичната община стартира кампания за алтернативно предвижване в градска среда
    София е европейската столица с най-много автомобили на глава от населението, а в 70% от колите се вози само по 1 човек