сряда, 18 юли 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    138 прочитания

    Facebook изпробва реклами с подсилена реалност

    Рекламодателите ще могат да покажат как продуктите им изглеждат в реална обстановка
    11 юли 2018, 15:50 a+ a- a

    Facebook разкри, че ще пусне нов рекламен формат, който ще позволи на бизнес потребители да публикуват триизмерни изображения на продуктите си, които ще бъдат наслагвани върху картина на живо от заобикалящата среда. Първоначално услугата за реклами чрез подсилена реалност бе предложена за Messenger, а сега подобни съобщения ще се появят и на стената.

    Ти Ахмад-Тейлър, вицепрезидент по продуктов маркетинг във Facebook, показа новия формат и как той може да бъде използван за пробването на очила, козметика или други продукти.

    Рекламите ще изглеждат като всички останали, но ще имат бутон „Натисни тук ,за да изпробваш“, който ще отваря възможностите за подсилена реалност.

    Michael Kors е първата марка, която изпробва формата, а Sephora, NYX Professional Makeup, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair и King ще започнат тестове до края на лятото.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    Аквапарк и басейни с минерална вода ще има в парк „Възраждане“ (Видео)
    9,5 млн. лв. ще бъдат вложени в изграждането на новите атракции и разширението на парка
    преди 17 часа
    Комисията за финансов надзор създаде технологичен иновативен център
    Той ще подпомага сътрудничество между регулатора и компаниите, предлагащи нови финансови технологии
    преди 19 часа
    ЕС и Япония подписаха споразумение за свободна търговия
    То ще премахне мита, възлизащи на 1 млрд. евро, заплащани всяка година от фирмите от ЕС, които изнасят за Япония
    преди 19 часа
    Ще можем да оставаме без виза до 30 дни на китайския остров Хайнан
    Островът е известен като китайските Хаваи