четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    891 прочитания

    Новата марка на Volvo е фокусирана върху мобилни услуги

    M ще работи по концепт за ера, в която притежаването на автомобил е рядкост
    12 юли 2018, 15:20 a+ a- a

    Volvo представи новата си марка M, която няма да окуражава потенциалните потребители да закупят автомобил, а съвсем обратното. Шведската компания иска да убеди шофьорите, че бъдещето е в разполагането с автомобил, запазен през приложение за мобилни устройства.

    Софтуерът ще е интелигентен и ще се нагажда към нуждите на потребителя. Той ще позволява споделянето на превозни средства и ще цели да елиминира нуждата от закупуване на личен автомобил.

    M ще е базирана на шведската услуга за споделяне на автомобили Sunfleet. Тя ще залегне в приложението на Volvo през 2019.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 10 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 11 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 11 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 13 часа
    преди 16 часа