сряда, 18 юли 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    174 прочитания

    Новата марка на Volvo е фокусирана върху мобилни услуги

    M ще работи по концепт за ера, в която притежаването на автомобил е рядкост
    12 юли 2018, 15:20 a+ a- a

    Volvo представи новата си марка M, която няма да окуражава потенциалните потребители да закупят автомобил, а съвсем обратното. Шведската компания иска да убеди шофьорите, че бъдещето е в разполагането с автомобил, запазен през приложение за мобилни устройства.

    Софтуерът ще е интелигентен и ще се нагажда към нуждите на потребителя. Той ще позволява споделянето на превозни средства и ще цели да елиминира нуждата от закупуване на личен автомобил.

    M ще е базирана на шведската услуга за споделяне на автомобили Sunfleet. Тя ще залегне в приложението на Volvo през 2019.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 минути
    13 медала за българските математици от Сеул
    Всичките 11 представители на България са с отличия от престижния световен форум World Mathematics Invitational
    преди 17 часа
    Аквапарк и басейни с минерална вода ще има в парк „Възраждане“ (Видео)
    9,5 млн. лв. ще бъдат вложени в изграждането на новите атракции и разширението на парка
    преди 17 часа
    Комисията за финансов надзор създаде технологичен иновативен център
    Той ще подпомага сътрудничество между регулатора и компаниите, предлагащи нови финансови технологии
    преди 19 часа
    ЕС и Япония подписаха споразумение за свободна търговия
    То ще премахне мита, възлизащи на 1 млрд. евро, заплащани всяка година от фирмите от ЕС, които изнасят за Япония