За темите, лекторите и програмата на XX международна HR конференция разказва Геновева Бакърджиева – изпълнителен директор на Българската асоциация за управление на хора
Геновева Бакърджиева – изпълнителен директор на Българската асоциация за управление на хора
На 12 октомври 2018 в София ще се проведе XX Международна HR конференция на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ). Събитието ще се състои в Интер Експо и Конгресен Център и ще инициира дискусия за новата икономическа среда и новите бизнес възможности, за дигитализацията на процесите и как това променя управлението и взаимодействието на хората в организациите.
Кои са основните теми в програмата, кои ще са лекторите, които ще бъдат част от XX Международна HR конференция на БАУХ, попитахме Геновева Бакърджиева – изпълнителен директор на Българската асоциация за управление на хора.
Г-жо Бакърджиева, остава месец до конференцията, която Българската асоциация за управление на хора (БАУХ) организира традиционно всяка есен в София. Тази година тя ще се проведе на 12 октомври и се очаква да събере за пореден път „цвета“ на HR експертите в България. Какво ги привлича към това традиционно събитие всяка година?
Благодаря Ви за въпроса! Всъщност колкото и нескромно да звучи, конференцията ни всяка година е нова, нетрадиционна и изключително актуална като съдържание – полезността на това събитие се оценява високо от нашите членове и висшия мениджмънт на компаниите в България. В този смисъл не трябва да се изненадваме, че ежегодно събираме все повече хора в един толкова, на пръв поглед, повтарящ се формат. Тази година ще станем свидетели на дългоочаквана и „подпечатана“ като необходима среща между родните HR-и и дигитализацията, която променя тяхната, нашата работна среда. Темата на конференцията е „Новият HR“ Нова среда, нови възможности“ – ще си отговорим КАК и КАКВО!
Със сигурност ще е интересно, но всъщност не звучи никак ново – дигитализацията отдавна ни е превзела и закономерно присъства в работата ни. Или?
Или ще продължи да разраства своето влияние, балансирайки присъствието си в живота ни с добре познатите стари, но незабравени техники на живеене, учене, работа?!? Ето това ще разберем. Докъде можем да стигнем? Кои от предимствата на дигиталното настояще, които можем и вече привнасяме в HR функцията, но и кои „старомодни“ форми можем и трябва да оставим, за да съхраним човешкия облик на своите компании. На конференцията ни на 12 октомври ще се срещнем с добри практики и в двете посоки; ще чуем резултати от проучвания и редица закономерности, произхождащи от тях; ще „откраднем“ опит и експертиза от едни от най-големите международни експерти в сферата на дигиталния HR и не на последно място, ще бъдем слушатели на истории – лични и за компаниите.
Може ли да ни разкажете по-конкретно за основните панели и теми в програмата на Есенната конференция на БАУХ?
Конференцията ще бъде открита от наш специален гост, заместник-министъра на икономиката Александър Манолев. Той ще ни запознае с възможностите, които се разкриват пред българския бизнес с нарастването на влиянието на България в ЕС и чрез все по-широкото приложение на дигиталните платформи. След това ще продължим с друг наш специален гост – международен лектор, бивш HR мениджър и вицепрезидент на една от най-големите компании в света, който ще сподели с нас тенденциите в сферата и своя придобит опит. Следва специалният ни панел, посветен на дигиталните инструменти за набиране на хора, а „Дигиталното учене“ е следващата тема. Следващият панел е свързан с вечната и неостаряваща тема „Благосъстоянието на служителите“ (Wellbeing), която този път ще е обвързана с конкретно проучване, направено сред нашите членове. Завършваме с разказване на истории – лични и корпоративни, за което сме поканили изпълнителните директори на големи български и международни компании. Финалът ни след това ще е мотивиращ – както винаги!
Броят на конференциите на БАУХ е не малък, събитията Ви са чакани и залите винаги са пълни. На какво се дължи този интерес?
На динамиката на бизнеса, на пазара на труда и на целия свят! Това е динамиката, която ние следваме! Българският HR е професионалист с висока експертиза, той случва промените, инициира ги и ги препредава по веригата към служителите в своята компания, така че тяхната компетентност да отговаря на тази динамика и предизвикателствата, която тя предлага. Ние, Асоциацията на HR-ите в България, сме именно платформата на тази промяна – формата, която нашите събития следват, е съобразена изцяло с нуждите на нашите членове, на техните компании и на цялата бизнес среда в България като цяло! Това гарантира интереса и задържа вниманието – предлагането на висококачествено съдържание, възможността за споделяне на практики и опит, създаването на контакти в общността… Тези наши функции повишават значимостта на HR функцията и я превръщат в гарант за качество! Призовавам всички, които виждат и осъзнават смисъла на тези събития да се присъединят към нас.
Повече за програмата и лекторите можете да намерите ТУК