Първото събитие PR days - New Media & PR се проведе на 25 април в хотел Шератон в София
JOBS.BG и ECONOMY.BG в партньорство с Българското дружество за връзки с обществеността, Европейската асоциация на комуникационните директори и Българската асоциация на ПР агенциите организираха първото по рода си събитие PR days - New Media & PR, което се проведе на 25 април в хотел Шератон в София.
„Това, което искаме да адресираме е променящата се медийна среда. Какви са плюсовете на новите медии и технологии, какви са плюсовете на старите и къде е баланса между тях”, обясни Пламен Вушев – управител на JOBS.bg
За да бъдат представени всички гледни точки в дискусията взеха участие Александър Христов - Председател на БДВО и Акаунт директор на CIVITAS Bulgaria, Александър Дурчев – Председател на БАПРА и Управляващ партньор All Channels Communication, Любомир Аламанов – Управляващ партньор агенция АПРА/PORTER NOVELLI, Максим Бехар – Управляващ M3 Communications Group, Inc. и Николай Неделчев - Управляващ директор Publicis MARC Group.
Мнението на бизнеса споделиха Ваня Бабанин – Регионален координатор на Европейската асоциация на комуникационните директори и Ръководител Връзки с обществеността и корпоративни комуникации на „Балкан стар Аутомотив” и Виктория Блажева – Директор Връзки с обществеността и корпоративни комуникации „УниКредит Булбанк”.
Къде са институциите по отношение на дигиталната среда говориха Анета Алашка – зам. председател на Дружеството на практикуващите PR към СБЖ и ПР на БСК и Людмил Каравасилев – Съветник „Публични комуникации”, Комисия за Финансов Надзор.
Как се променя средата и къде е мястото на ПР агенциите?
Вижте Александър Христов - Председател на БДВО и Акаунт директор на CIVITAS Bulgaria и Александър Дурчев – Председател на БАПРА и Управляващ партньор All Channels Communication
Старите и новите медии Вижте Максим Бехар –Управляващ M3 Communications Group, Inc.
Как се измерва ефекта от усилията на ПР-а днес? Вижте Николай Неделчев - Управляващ директор Publicis MARC Group и Любомир Аламанов
Как изглежда картината от гледната точка на компаниите? Вижте Виктория Блажева - Директор Връзки с обществеността и корпоративни комуникации „УниКредит Булбанк”
Къде е България по отношение на дигиталната среда в Европа? Вижте Ваня Бабанин – Регионален координатор на Европейската асоциация на комуникационните директори и Ръководител Връзки с обществеността и корпоративни комуникации на „Балкан стар Аутомотив”
Как дигиталната среда променя институциите? Вижте Анета Алашка – зам. председател на Дружеството на практикуващите PR към СБЖ и ПР на БСК и Людмил Каравасилев – Съветник „Публични комуникации”, Комисия за Финансов Надзор
За анонимността и моралните граници в Интернет Вижте Любомир Аламанов – Управляващ партньор агенция АПРА/PORTER NOVELLI, Максим Бехар – Управляващ M3 Communications Group, Inc.,Александър Дурчев – Председател на БАПРА и Управляващ партньор All Channels Communication и Николай Неделчев- Управляващ директор Publicis MARC Group
Ще измести ли ПР-ът рекламата? Вижте Николай Неделчев - Управляващ директор Publicis MARC Group, Александър Дурчев – Председател на БАПРА и Управляващ партньор All Channels Communication, Максим Бехар – Управляващ M3 Communications Group, Inc. и Любомир Аламанов – Управляващ партньор агенция АПРА/PORTER NOVELLI
Запис от втория панел „Предизвикателствата пред PR професията” очаквайте следващата седмица
Какви нови професии ще се появяват в бъдеще и ще се променят ли моделите на работа, дискутират Футурологът д-р Мариана Тодорова и Председателят на УС на БАСКОМ Доброслав Димитров
С програмата SAP Next Talent даваме шанс на завършващи студенти с ИТ профил да продължат кариерата си в компанията - Радослав Николов, изпълнителен директор, пред Economy.bg