четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9106 прочитания

    Вижте цялата дискусия „PR-ът и новите медии” от събитието PR days в х-л „Шератон” провело се тази сряда

    26 април 2012, 20:23 a+ a- a

    Първото събитие PR days - New Media & PR се проведе на 25 април в хотел Шератон в София

    JOBS.BG и ECONOMY.BG в партньорство с Българското дружество за връзки с обществеността, Европейската асоциация на комуникационните директори и Българската асоциация на ПР агенциите организираха първото по рода си събитие PR days - New Media & PR, което се проведе на 25 април в хотел Шератон в София.

    „Това, което искаме да адресираме е променящата се медийна среда. Какви са плюсовете на новите медии и технологии, какви са плюсовете на старите и къде е баланса между тях”, обясни Пламен Вушев – управител на JOBS.bg

     

    За да бъдат представени всички гледни точки в дискусията взеха участие Александър Христов - Председател на БДВО и Акаунт директор на CIVITAS Bulgaria,  Александър Дурчев – Председател на БАПРА и Управляващ партньор All Channels Communication, Любомир Аламанов  – Управляващ партньор агенция АПРА/PORTER NOVELLI, Максим Бехар – Управляващ M3 Communications Group, Inc. и Николай Неделчев - Управляващ директор Publicis MARC Group.

    Мнението на бизнеса споделиха Ваня Бабанин – Регионален координатор на Европейската асоциация на комуникационните директори и Ръководител Връзки с обществеността и корпоративни комуникации на „Балкан стар Аутомотив” и  Виктория Блажева – Директор Връзки с обществеността и корпоративни комуникации „УниКредит Булбанк”.

    Къде са институциите по отношение на дигиталната среда говориха Анета Алашка  – зам. председател на Дружеството на практикуващите PR към СБЖ и ПР на БСК и Людмил Каравасилев – Съветник „Публични комуникации”, Комисия за Финансов Надзор.

     

    Как се променя средата и къде е мястото на ПР агенциите?

    Вижте Александър Христов - Председател на БДВО и Акаунт директор на CIVITAS Bulgaria и Александър Дурчев – Председател на БАПРА и Управляващ партньор All Channels Communication

     
    Старите и новите медии
    Вижте Максим Бехар –Управляващ M3 Communications Group, Inc.
     

    Как се измерва ефекта от усилията на ПР-а днес?
    Вижте Николай Неделчев - Управляващ директор Publicis MARC Group и Любомир Аламанов

     

    Как изглежда картината от гледната точка на компаниите?
    Вижте Виктория Блажева  - Директор Връзки с обществеността и корпоративни комуникации „УниКредит Булбанк”

     

    Къде е България по отношение на дигиталната среда в Европа?
    Вижте Ваня Бабанин – Регионален координатор на Европейската асоциация на комуникационните директори и Ръководител Връзки с обществеността и корпоративни комуникации на „Балкан стар Аутомотив”

     

    Как дигиталната среда променя институциите?
    Вижте Анета Алашка  – зам. председател на Дружеството на практикуващите PR към СБЖ и ПР на БСК и Людмил Каравасилев – Съветник „Публични комуникации”, Комисия за Финансов Надзор

     

    За анонимността и моралните граници в Интернет
    Вижте Любомир Аламанов  – Управляващ партньор агенция АПРА/PORTER NOVELLI, Максим Бехар – Управляващ M3 Communications Group, Inc.,Александър Дурчев – Председател на БАПРА и Управляващ партньор All Channels Communication и Николай Неделчев- Управляващ директор Publicis MARC Group

     

    Ще измести ли ПР-ът рекламата?
    Вижте Николай Неделчев - Управляващ директор Publicis MARC Group, Александър Дурчев – Председател на БАПРА и Управляващ партньор All Channels Communication,
    Максим Бехар – Управляващ M3 Communications Group, Inc. и Любомир Аламанов  – Управляващ партньор агенция АПРА/PORTER NOVELLI

     

    Запис от втория панел Предизвикателствата пред PR професията” очаквайте следващата седмица

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 26 минути
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 2 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 3 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 5 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк
    преди 6 часа
    „България Еър“ променя терминалите за опериране в в Рим, Мадрид и Прага
    Те са предвидени за полети от шенгенското пространство и предоставят възможност за по-добри транспортни връзки и влизане в страните без паспортна проверка