четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10189 прочитания

    Каква е тайната на успешния бранд?

    Вижте какво сподели световноизвестният маркетингов експерт Марти Нойемаер по време на своя семинар в София
    17 април 2013, 14:44 a+ a- a

    Една от най-трудните и най-важните задачи пред бранда е да остане фокусиран, заяви Марти Нойемаер - дизайнер, писател и бизнес консултант с над 20-годишен опит в сферата на маркетинга. По думите му тайната на успешните компании е, че не се опитват да направят всичко, а едно нещо, но наистина добре.

    По време на своя семинар в София, организиран от консултантска фирма „Пауър Бранд”, авторът на популярната поредица „Whiteboard” посочи ключовите въпроси, които определят фокуса на даден бранд. Според Нойемаер успешната организация трябва да може да определи своята идентичност, своя бизнес, като открои конкурентните си предимства и да може да обясни защо това, което прави, е важно.

    „Гарантирам ви, че ако отправите тези въпроси към ръководителите в дадена компания, те няма да могат да ви отговорят, защото обикновено не гледат на нещата от същия ъгъл. Но трябва да ги накарате да мислят по този начин, защото ако компанията не знае какво прави и защо то е важно, как бихте могли да изградите силен бранд?”, коментира маркетинг експертът. Той оприличи връзката между енергията на дадена компания и нейния фокус с тази между чука и пирона.

    „Фокусът е като остър пирон, а енергията на компанията – като голям чук. Ако нямате голям чук, по-добре бъдете изключително фокусирана компания. Тогава дори малък чук ще свърши работа. Обратно, ако нямате остър пирон, по-добре да имате много енергия. Това е и начинът, по който много от големите компании оцеляват. Всъщност те са доста неефективни, но разполагат с пари”, посочи Марти Нойемаер.

    Защо компаниите трябва да се стремят да се фокусират върху своята основна дейност? Вижте какво сподели Марти Нойемаер  по време на своя семинар в София
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Петя Димитрова, АББ: Няма основания да се очаква, че лихвите ще се повишат с въвеждането на еврото
    Между 300 и 400 млн. лв. се очаква да изразходват банките у нас за въвеждането на еврото
    преди 14 часа
    В София ще се проведат първите в България конференция и хакатон, посветени на Ethereum
    ETHSofia ще се състои между 17 и 19 октомври в Иновационен форум „Джон Атанасов“
    преди 14 часа
    ОББ: Очакваме по-висок икономически растеж през тази година в сравнение с 2023
    Пазарът на труда се характеризира с ограничено предлагане на квалифициран персонал и относително високо търсене, което се отразява във висок ръст на средната работна заплата
    преди 16 часа
    Tesla ще съкрати над 10% от работната си сила
    Двама висши мениджъри също се оттеглят
    преди 17 часа
    Sameday планира 200% увеличение на точките за доставка извън дома в България
    Експанзията до 1500 точки до края на 2024 г. е част от регионален инвестиционен план в размер на €30 млн.