Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) обяви победителите в тринадесетото издание на PR Приз. Kандидатстващите проекти бяха 54 и се бориха за първи места в 12 категории.
Най-успешните комуникационни проекти бяха отличени от осемчленното жури от български и чуждестранни експерти. Членове на журито бяха: Роналд Минчеф, президент на Edelman Бразилия; проф. Ричард Лавничак, ръководител катедра „Връзки с обществеността” в Икономически университет – Познан; д-р Александър Христов, председател на БДВО; Марина Ханджиева, директор на Perceptica; Мария Шишкова, управляващ съдружник в AIMS Human Capital; Стефан Серезлиев, председател на БААК; Анна Кошничарова, PR & Citizenship мениджър на „Майкрософт” България и Веселина Кавръкова, програмен ръководител във WWF.
Ето и победителите:
Вижте победителите в категориите „Корпоративна PR кампания” и „Онлайн кампания или проект”
Вижте победителите в категориите „CSR проект – бизнес сектор” и „CSR проект – нестопански сектор”
Вижте победителите в категориите „PR проект за продукт или услуга” и „Специално събитие”
Вижте победителите в категории „PR проект за вътрешни комуникации”, „PR проект на медиа”, „Имиджмейкинг” и „PR на студентски проект”
Вижте победителите в категория „PR проект в публичния сектор”
Вижте победителите в категория „Зелени комуникации и градска среда”
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg
За използването на изкуствен интелект при подбор на таланти, кредитиране и ценообразуване, вижте какво споделя адв. Миткова - старши мениджър в Адвокатско дружество „Делойт Лигъл“