четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    28098 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Бруно Льору, БНП Париба Лични Финанси

    Вижте какво сподели изпълнителният директор на компанията
    15 януари 2018, 14:29 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния си опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Бруно Льору, изпълнителен директор на „БНП Париба Лични Финанси“:

    Две неща според мен са изключително съществени. Първо, като компания винаги мислете за клиентското преживяване. Второ, и в бизнеса, и по принцип правете нещата различно.

    Бруно Льору има дългогодишен опит в областта на небанковото потребителското кредитиране. По-голямата част от кариерата му преминава в BNP Paribas Personal Finance, част от BNP Paribas Group.

    В периода 2006 – 2009 Бруно Льору е главен оперативен директор и изпълнителен вицепрезидент на Cetelem Тайланд (част от BNP Paribas Personal Finance). Следващите седем години той e главен оперативен директор на BNP Paribas Personal Finance за Латинска Америка и Бразилия, базиран в Сао Пауло. На тази позиция той отговаря за оперативното управление при отпускането на кредити, следпродажбеното обслужване и събирането, управление на изнесените услуги, развитие на стратегии за качество и други. Той координира ключови инициативи за региона като проекта „Дигитална и многоканална трансформация“ в Бразилия.

    През 2016 поема поста на изпълнителен директор на „БНП Париба Лични Финанси” България. Завършил е „Маркетинг“ в Brest Business School и „Икономика“ в университета на Кадис.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 7 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 8 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 9 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 12 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк