сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4466 прочитания

    Средно веднъж седмично столичани посещават молове

    Andrews е най-харесваната модна марка при мъжете, при жените на водещи позиции са Zara и Mango, сочи проучване
    05 февруари 2018, 16:23 a+ a- a

    Разнообразието от продукти и атрактивните промоции са основни фактори за привличане на посетители към търговските центрове. Това сочи съвместно проучване на Colliers и Gfk за нагласите към модерните шопинг центрове в София.

    Изследването е проведено в края на 2017. Целта му е да се анализират промените във вижданията на три основни таргет групи – посетители, търговци и собственици, спрямо предходното проучване, проведено през 2015. Мнението си споделят 700 посетители, 72 търговци и 20 собственици.

    Проучването отчита, че категория „Мода“ е с нараснало значение за добрия търговски микс в моловете. Това е свързано и с факта, че за посетителите е станало по-важно да следват последните модни тенденции. При тях се наблюдава готовност да инвестират повече в спортно облекло и аксесоари, и парфюмерия и козметика, в сравнение с предходното проучване.

    Друг основен извод е, че от събитията дегустациите на храна и напитки са най-атрактивни за привличане на посетители в търговските центрове.

    Сред важните отличителни характеристики на търговските центрове са удобната локация, наличието на кино, лесната ориентация във вътрешността на мола, както и приятната атмосфера.

    Най-предпочитаните категории продукти са „Мода“ и „Подаръци“. Любимите марки на посетителите в категория „Мода“ остават, както и през 2015, H&M, Zara и LC Waikiki. Сред мъжете, участвали в проучването, Andrews е най-харесваната марка, докато при жените, на водещи позиции са Zara и Mango. От ключово значение за потребителите е наличието на любезен и отзивчив персонал в магазините.

    Молове потребителите посещават средно веднъж на седмица, а на кино ходят приблизително два пъти в месеца.

    На база на проучването основните общи препоръки към търговските центрове са да продължават да доразвиват търговския си микс, да поддържат разнообразие от брандове и да организират събития и промоции.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 1 час
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 2 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 2 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 4 часа
    преди 7 часа