събота, 23 юни 2018  RSS

Учени откриха нов източник на енергия за човешкото тяло

Концентрираните в напитка молекули не са мазнина, протеин или въглехидрат
    14 ноември 2017, 14:40 a+ a- a

Стартиращата компания HVMN твърди, че е открила нов елемент, който захранва човешкото тяло. Той съдържа 120 калории, но не е мазнина, протеин или въглехидрат. Главният изпълнителен директор на компанията Геоф Уоо разкрива, че вместо това калориите идват от „кетони“ – съставка, която повишава човешката активност.

HVMN са създали напитка с новия източник на енергия, която се предлага 60-милилитрова бутилка. Тя струва 33 долара и обещава да даде повече възможност на атлетите да тренират, повишавайки енергийните им нива и фокус.

Разработката на продукта е отнела повече от десетилетие и инвестиции на стойност 60 млн. долара. В проучването са участвали учени от университета в Оксфорд.

Изследователите споделят, че кетоните се отделят от тялото, когато спортистите са подложени на диета, богата на мазнини и лишена от въглехидрати. Продуктът на HVMN позволява директното поглъщане на молекулите без нуждата от диета, която да стимулира производството им от тялото.

„Софарма Трейдинг“ разширява операциите си в Сърбия