Първи риалити конкурс M-Tel PR Challenge Contest (част І)
Вижте условията на конкурса и идеите на Александър Александров - Кросроудс България, Биляна Кънчева - Prates Agency, Бисер Костадинов - FlyTeam PR agency, Десислава Виткова - Go Green Communication и Ева Широкова, Apeiron Commuication
Първият риалити конкурс за избор на PR агенция се реализира в рамките на Петия PR Фестивал, организиран от Българска конфедерация за връзки с обществеността.
M-Tel PR Challenge Contest събра единадесет мотивирани участници, които в рамките само на три часа трябваше да изготвят своето PR предложение към М-Тел, като краткото задание и темата разбраха непосредствено преди старта на състезанието.
Участниците в конкурса имаха пет минути, за да представят и защитят идеите си. Победителите в първия риалити конкурс бяха обявени на церемонията в конкурса PR Приз.
Вижте първите пет идеи, които бяха представени пред журито
Пазарът на труда се характеризира с ограничено предлагане на квалифициран персонал и относително високо търсене, което се отразява във висок ръст на средната работна заплата
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg
За използването на изкуствен интелект при подбор на таланти, кредитиране и ценообразуване, вижте какво споделя адв. Миткова - старши мениджър в Адвокатско дружество „Делойт Лигъл“