неделя, 23 февруари 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4721 прочитания

    Милтос Триантафилу е Главният оперативен директор на „Белла България”

    Той има дългогодишен богат мениджърски опит в сферата на бързооборотните стоки
    19 май 2010, 05:19 a+ a- a

    Милтос Триантафилу е назначен за Главен оперативен директор в хранителния холдинг „Белла България” с ресор „Продажби”, „Маркетинг”, „Човешки ресурси” и „Експорт”. Има дългогодишен богат мениджърски опит в сферата на бързооборотните стоки.  Бил е търговски директор в Kraft Hellas, търговски и операционен директор в PepsiCo, търговски директор в Jacobs Suchard и консултант на водещи гръцки компании като Kritis Gi и Unismack.

    Заемал е висши мениджърски постове в най-голямата компания за потребителски стоки в Гърция Vivartia Group. Бил е също генерален директор и директор „Международен бизнес” с ресор Централна и Източна Европа в Bakery Division (Chipita International), както и управляващ директор на Cream Line.

    Милтос Триантафилу е дипломант от Университета за икономика и бизнес науки (Гърция) и от Университета за бизнес администрация (Гърция). Член е на E.A.S.E. Лектор е на Търговско-индустриалната камара на Гърция и е водещ консултант в областта на маркетинга и продажбите за региона на Балканите

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Пореден рекорд в търговията ни с Германия
    За трета поредна година българският износ изпреварва вноса от Германия
    преди 2 дни
    Борисов: Ще вървим към чакалнята на еврозоната само при абсолютен консенсус
    България ще влиза в чакалнята на еврозоната само по фиксирания курс, заяви премиерът след среща с зам.-пред. на ЕК Валдис Домбровскис
    преди 2 дни
    Директни полети между България и Хърватия от 1 май
    Самолетните полети между София и Загреб ще бъдат три пъти седмично
    преди 2 дни
    преди 2 дни
    Продадоха Victoria's Secret
    Сделката оцени марката за дамско бельо на 1.1 млрд. долара