неделя, 14 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8022 прочитания

    Нийл Браунли е новият генерален директор на CSC България

    Кариерата му в CSC започва преди 10 години като мениджър „Продажби”
    20 февруари 2015, 11:33 a+ a- a

    Нийл Браунли е назначен за нов генерален директор на CSC България, съобщиха от компанията. На тази позиция той ще има ключова роля за налагането на българската структура на CSC като ключово звено за компанията в Централна и Източна Европа.

    Сред основните дейности на Нийл Браунли ще бъде и интегрирането на висококвалифицирани специалисти от екипа в България към проекти от ЦИЕ. По този начин се очаква участието на българската компания да бъде още по-активно в международните програми.

    Кариерата на Нийл Браунли в глобалната корпорация CSC започва преди 10 години като мениджър „Продажби”. През последните три години в качеството си на главен „Акаунт мениджър” в CSC Австрия, той е работил за клиенти като OMV, Fleetcor, Wex. Преди това е работил в Обединеното кралство за банковия сектор. Опитът му в бизнеса е повече от 25 години.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    КЕВР утвърди цена на природния газ за август – 297,89 лв./Mwh
    Основната причина за увеличението са рязко нарасналите цени на международните газови пазари
    преди 2 дни
    София въвежда „спирка по желание“
    Те влизат в сила на 13 август за 9 автобусни линии
    12 август 2022, 15:38
    Европейската космическа агенция започна предварителни преговори със SpaceX
    Агенцията иска да подсигури резервни варианти за своите космически товари
    12 август 2022, 11:46
    CDC премахна изискването за карантина на контактни на Covid-19 лица
    Здравната агенция издаде нови насоки, които имат за цел „Covid-19 вече не нарушава сериозно ежедневието ни“
    12 август 2022, 10:25
    SMIC: Секторът за производство на чипове е изправен пред известна „паника и несигурност“
    Компанията отчете 42% ръст на приходите през второто тримесечие