петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8804 прочитания

    Катерина Ушева е новият директор „Реклама и PR“ в Kaufland България

    Преди да поеме новата позиция, тя е била управляващ директор в All Channels Communication
    03 януари 2017, 11:52 a+ a- a

    Катерина Ушева е новият директор „Реклама и PR” в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД, съобщиха от компанията. На тази позиция тя ще отговаря както за стратегическото позициониране и развитие на марката, така и за изграждането и управлението на нейната репутация.

    Катерина Ушева има дългогодишен поглед върху комуникационната сфера. Професионалното й развитие включва над 12 годишен опит в изграждането на марки, стратегическо планиране, развитие на интегрирани комуникационни решения, връзки с обществеността, създаването на програми за устойчиво развитие, както и управление на екипи. 

    Преди да поеме поста в Kaufland България Катерина Ушева е управляващ директор в All Channels Communication. През годините заема различни позиции в комуникационната агенция, като професионалният й път включва стратегическо обслужване на марки, развитие на комуникационни активности, както и преструктуриране работата на агенцията. Съвместно с екипа на All Channels Катерина е работила върху множество проекти и кампании, отличени с международни и местни награди. Сред марките, за които е отговаряла, се нареждат Discovery Networks, Mtel, Amstel, Каменица, Пощенска банка, Белла България, Ficosota, The Mall, Colliers International и др.  

    Катерина Ушева има магистърски степени по политология, комуникации и история на изкуството от Вестфалския Вилхелмс Университет в Мюнстер, Германия. Говори немски и английски език.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 минути
    БСК: От 2030 най-малко 30% от пластмасовите опаковки ще трябва да се рециклират
    Системи за връщане на бутилки и кенчета предвиждат регулации на ЕП
    преди 25 минути
    Mazda и Panasonic сключиха споразумение за доставка на батерии
    Panasonic Energy произвежда батерии и за Tesla
    преди 44 минути
    Проучване: 1/3 от финансовите директори в ЦИЕ тестват решения с GenAI
    Намирането на служители с правилните компетентности е най-голямото предизвикателство при въвеждането на AI, показва анкета на Deloitte
    преди 59 минути
    UBS продава активи на Credit Suisse на стойност $8 млрд.
    Сделката с Apollo е стартирала преди поглъщането на Credit Suisse от UBS
    преди 3 часа
    Очаква се пазарът на смартфони да се възстанови през 2024 г.
    Най-голям ръст се очаква в премиум сегмента, показват данни на Counterpoint Research