петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4958 прочитания

    Николай Ванчев е новият Group Creative Director на Havas Group България

    Той ще подпомогне по-бързата интеграция на Havas Media и Havas Sofia с международните структури на Havas
    11 юли 2017, 14:24 a+ a- a

    Николай Ванчев е новият Group Creative Director на Havas Group България. Той пое поста от началото на юли 2017 г., като основните му задачи са да ръководи творческите процеси на Групата и да отговаря за интеграцията на българското подразделение в международната Havas Group.

    „Щастливи сме, че привлякохме в Havas Group едно от най-утвърдените имена в областта на рекламата в България. Агенцията ни ще разчита Николай да ръководи творческото развитие на цялата група на нашия пазар. Той ще трябва да подпомогне по-силната и бърза интеграция с международните структури на Havas по време на придобиването на останалите български компании Havas Media и Havas Sofia“, каза Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.

    Преди да се присъедини към екипа на Havas, Николай Ванчев заема позиции в български и чуждестранни агенции като McCann Sofia, MRM/McCann Bucharest, New Moment New Ideas Sofia и Publicis.

    Кариерата му започва през 2009 г. като графичен дизайнер, като през годините Николай се превръща в един от доказалите се творчески директори в България. Кампаниите, които той създава, са едни от най-успешните в страната, като някои от тях са адаптирани и за международни пазари.

    „Това, което си поставям за цел, е творческото развитие на всичките подразделения на Havas Group България, а именно криейтив, медиа, ПР и дигитални комуникации. Желанието ми е да работим за осъществяването на значими във времето идеи, независимо дали те са за големи или за малки клиенти. Подходът ми ще бъде да мотивирам хората в екипа си, като ги стимулирам да използват най-доброто от себе си. Това се отнася и за най-младите колеги, на които ще подадем ръка, чрез стажантските ни програми“, споделя визията си за развитието на агенциите Николай Ванчев.

    Краткосрочните цели на Николай са свързани с разрастването на портфолиото от клиенти, в което към момента липсват телекомуникационна компания и компания от пивоварната индустрия.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 14 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 18 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 19 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 20 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам