петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4584 прочитания

    Павлина Бонева и Георги Златков са новите творчески директори на The Smarts

    Досегашният творчески директор Богдан Русев се оттегля от компанията
    30 октомври 2017, 15:52 a+ a- a

    Павлина Бонева и Георги Златков са новите творчески директори на рекламна агенция The Smarts. Те вече работят заедно по кампании и проекти на всички клиенти на агенцията и постигат първите си успехи. „Решението да имаме двама криейтив директори, един с дизайнерски и един с копирайтърски профил, е чудесна възможност да постигнем синергия и това да даде по-силен тласък за развитие на творческия ни потенциал” – каза Радослав Бимбалов, управляващ партньор на The Smarts.

    Досегашният творчески директор Богдан Русев се оттегля с увереността, че е дал най-доброто от себе си – както твърди той – на „най-добрата рекламна агенция в България“. Непосредствените му планове за бъдещето включват преместване в село Руен, където ще отделя повече време на семейството си, ще пише книги и ще превежда художествена литература.

    Павлина Бонева е в The Smarts от година и половина на позиция Head of Art. Предишните 12 години живее и работи в Германия, където трупа солиден опит в международни рекламни агенции като Ogilvy, Isobar, Butter, McGarryBowen и други. Там получава възможността да работи за големи брандове и да участва в създаването на кампании за клиенти като Mercedes Benz, Goldwell, Ferrero, Ouzo и Shiseido. Вярва, че такива кампании могат и ще се случват и тук, в България, защото вижда огромен креативен потенциал.

    Георги Златков е в екипа на The Smarts от месец, но също има сериозен опит в рекламата. Започва кариерата си като копирайтър. Последно работи като Executive Creative Director на Havas Sofia. Освен това е бил част от творческите екипи на Huts JWT, New Moment New Ideas Sofia и Intoit Brand Consulting. Вярва, че рекламата може да променя към по-добро не само общественото мнение и нагласи, а и заобикалящата ни среда.
     
    The Smarts е независима рекламна агенция в България, която предоставя пълно обслужване за своите клиенти. Комуникационната група на The Smarts се допълва от медийната агенция IQ Media, ПР агенцията Параграф 42 и SHOOT! – студио за видео продукция.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 5 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 5 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 6 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 8 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години