събота, 07 декември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2271 прочитания

    Анна Кастрева оглави „Корпоративни комуникации“ на Kaufland България

    Тя ще отговаря за изграждането и управлението на репутацията на търговската верига
    08 ноември 2017, 14:28 a+ a- a

    Анна Кастрева застава начело на отдел „Корпоративни комуникации“ в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД, съобщават от компанията. Тя ще отговаря за изграждането и управлението на репутацията на търговската верига.

    Новосформираното звено ще обедини публичните комуникации, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Kaufland България. 

    Анна Кастрева има 13 годишен опит в управлението и стратегическото планиране и развитие на интегрирани комуникационни решения. Експертизата й включва задълбочен поглед върху управлението на корпоративни, институционални, бранд и кризисни комуникации. 

    Преди да се присъедини към екипа на Kaufland България, Анна е мениджър „Корпоративни комуникации и PR” в bTV Media Group. Богатият си ръководен опит Кастрева допълва и с дългогодишна работа в едни от най-добрите агенции в сферата на комуникациите у нас. 

    Анна започва кариерата си като журналист във вестник "Дневник". Тя има бакалавърска степен по журналистика от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и диплома по PR от The Chartered Institute of Public Relations, UK. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    FT: България привлича рекордни инвестиции в технологичния сектор
    Facebook, Световната банка и самият „Файненшъл таймс“ разкриха свои технологични центрове в София през последната година
    преди 7 часа
    Над 2000 стартъпа са създали 15 хил. нови работни места у нас
    София е сред десетте най-добри градове за развиване на стартъп предприемачество, подчерта президентът Радев
    преди 10 часа
    Остават 10 дни за промени и плащане на авансовия корпоративен данък за 2019
    Това е и последният срок, в който фирмите имат възможност да направят корекция на декларираните от тях авансови вноски за тази година
    преди 11 часа
    Wizz Air поиска отпадане на бизнес класата за всички кратки полети
    Нискотарифният превозвач призова авиационната индустрия да спре да изпълнява полети с празни места в бизнес класа
    преди 15 часа
    General Motors ще строи фабрика за автомобилни батерии
    Тя ще е на стойност $2.3 млрд. и ще бъде съвместно дружество с южнокорейската LG Chem