сряда, 26 февруари 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4361 прочитания

    Валентина Бешевишка поема категория „Козметика" в AVON за Централна Европа

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България
    13 декември 2017, 17:13 a+ a- a

    От 1 ноември тази година Валентина Бешевишка пое ръководството на цялото портфолио от козметични продукти на Avon за Централна Европа в качеството си на директор на категория "Козметика", съобщават от компанията. В тази роля тя ще ръководи екип от 29 души и ще отговаря за стратегията за ръст в категориите "Аромати", "Декоративна козметика" и "Козметика за лице и тяло".

    До този момент Валентина изпълняваше ролята на старши мениджър за категория "Мода и продукти за дома", където трудът ѝ през последните две години доведе до двуцифрен ръст в продажбите на некозметичното портфолио на компанията, благодарение на въвеждането на нови сегменти като облекло, обувки, фитнес и други.

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България, като преди това работи в British American Tobacco в продължение на 4 години. За времето прекарано в Avon, Валентина развива кариерата си от маркетинг координатор за България до мениджър маркетинг в 3 страни (България, Албания, Македония). Благодарение на добрата си работа, през 2010 г. Валентина е назначена на позицията старши мениджър "Търговски маркетинг" на 9 държави от така наречения Дунавски регион. Там тя създава и изпълнява маркетингова стратегия, благодарение на която компанията увеличава пазарния си дял в Унгария, България и Сърбия.

    През 2013 г. Валентина поема търговския маркетинг за балканските страни, където продължава да управлява маркетинговата и ПР програма. Компанията заема лидерски позиции в категориите "Аромати" и "Декоративна козметика" и продължава да увеличава пазарния си дял. Заедно с това основава дигиталния екип, с който стартира проекта за онлайн продажби на Avon.

    През 2015 г. Валентина се премества във Варшава, за да се присъедини към управленския екип на Avon за Централна Европа. В ролята си на старши мениджър в категория "Мода и продукти за дома" тя отговаря за изпълнението на стратегията за развитието ѝ, която довежда до двуцифрен ръст през 2016 и 2017 година. Валентина е доказала способността си да управлява международни екипи от различни пазари и да разпознава новите възможности за растеж.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Хотел в Тенерифе под блокада заради коронавируса
    Италиански турист е дал положителна проба за заболяването
    преди 10 часа
    „България Ер“ анулира полетите си от/до Милано до 27 март
    Авиокомпанията налага мярката поради зачестилите случаи на коронавирус
    преди 13 часа
    Близо 6000 работодатели ще трябва да подадат нови справки за доходи за 2019 г.
    НАП информира персонално фирмите за допуснатите неточности, остават 3 дни за корекции
    преди 16 часа
    Великобритания започва издаването на сини паспорти от март 2020
    Старите червени паспорти ще останат валидни до изтичане на срока им
    преди 16 часа
    Revolut утрои оценката си до $5,5 млрд.
    Финтех компанията набра $500 млн. след нов кръг финансиране
    преди 17 часа
    Борсовите индекси се сринаха заради коронавируса
    Инвеститорите се насочват предимно към сигурни активи като злато и американски държавни ценни книжа