петък, 22 ноември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4269 прочитания

    Валентина Бешевишка поема категория „Козметика" в AVON за Централна Европа

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България
    13 декември 2017, 17:13 a+ a- a

    От 1 ноември тази година Валентина Бешевишка пое ръководството на цялото портфолио от козметични продукти на Avon за Централна Европа в качеството си на директор на категория "Козметика", съобщават от компанията. В тази роля тя ще ръководи екип от 29 души и ще отговаря за стратегията за ръст в категориите "Аромати", "Декоративна козметика" и "Козметика за лице и тяло".

    До този момент Валентина изпълняваше ролята на старши мениджър за категория "Мода и продукти за дома", където трудът ѝ през последните две години доведе до двуцифрен ръст в продажбите на некозметичното портфолио на компанията, благодарение на въвеждането на нови сегменти като облекло, обувки, фитнес и други.

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България, като преди това работи в British American Tobacco в продължение на 4 години. За времето прекарано в Avon, Валентина развива кариерата си от маркетинг координатор за България до мениджър маркетинг в 3 страни (България, Албания, Македония). Благодарение на добрата си работа, през 2010 г. Валентина е назначена на позицията старши мениджър "Търговски маркетинг" на 9 държави от така наречения Дунавски регион. Там тя създава и изпълнява маркетингова стратегия, благодарение на която компанията увеличава пазарния си дял в Унгария, България и Сърбия.

    През 2013 г. Валентина поема търговския маркетинг за балканските страни, където продължава да управлява маркетинговата и ПР програма. Компанията заема лидерски позиции в категориите "Аромати" и "Декоративна козметика" и продължава да увеличава пазарния си дял. Заедно с това основава дигиталния екип, с който стартира проекта за онлайн продажби на Avon.

    През 2015 г. Валентина се премества във Варшава, за да се присъедини към управленския екип на Avon за Централна Европа. В ролята си на старши мениджър в категория "Мода и продукти за дома" тя отговаря за изпълнението на стратегията за развитието ѝ, която довежда до двуцифрен ръст през 2016 и 2017 година. Валентина е доказала способността си да управлява международни екипи от различни пазари и да разпознава новите възможности за растеж.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    преди 13 часа
    КНСБ: Между 2 и 30 дни са платените болнчини в ЕС
    В Австрия и Германия работодателят поема обезщетението на служителите през първите няколко седмици от боледуването им
    преди 13 часа
    Производството на малини у нас с 30% ръст
    Изнасяме малини за основно за Гърция, Унгария и Италия, а ягоди - за Румъния, Нидерландия и Великобритания
    преди 13 часа
    Британците лъжат, че са болни, за да не ходят на работа
    Ново проучване установи, че служителите на Острова са склонни също така да крадат дребни консумативи от офиса и да си приписват чужди заслуги
    преди 16 часа
    Louis Vuitton повиши офертата си към Tiffany
    Преговорите между двете компании продължават, но въпреки това не е сигурно, че до сделка ще се стигне