петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5458 прочитания

    Валентина Бешевишка поема категория „Козметика" в AVON за Централна Европа

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България
    13 декември 2017, 17:13 a+ a- a

    От 1 ноември тази година Валентина Бешевишка пое ръководството на цялото портфолио от козметични продукти на Avon за Централна Европа в качеството си на директор на категория "Козметика", съобщават от компанията. В тази роля тя ще ръководи екип от 29 души и ще отговаря за стратегията за ръст в категориите "Аромати", "Декоративна козметика" и "Козметика за лице и тяло".

    До този момент Валентина изпълняваше ролята на старши мениджър за категория "Мода и продукти за дома", където трудът ѝ през последните две години доведе до двуцифрен ръст в продажбите на некозметичното портфолио на компанията, благодарение на въвеждането на нови сегменти като облекло, обувки, фитнес и други.

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България, като преди това работи в British American Tobacco в продължение на 4 години. За времето прекарано в Avon, Валентина развива кариерата си от маркетинг координатор за България до мениджър маркетинг в 3 страни (България, Албания, Македония). Благодарение на добрата си работа, през 2010 г. Валентина е назначена на позицията старши мениджър "Търговски маркетинг" на 9 държави от така наречения Дунавски регион. Там тя създава и изпълнява маркетингова стратегия, благодарение на която компанията увеличава пазарния си дял в Унгария, България и Сърбия.

    През 2013 г. Валентина поема търговския маркетинг за балканските страни, където продължава да управлява маркетинговата и ПР програма. Компанията заема лидерски позиции в категориите "Аромати" и "Декоративна козметика" и продължава да увеличава пазарния си дял. Заедно с това основава дигиталния екип, с който стартира проекта за онлайн продажби на Avon.

    През 2015 г. Валентина се премества във Варшава, за да се присъедини към управленския екип на Avon за Централна Европа. В ролята си на старши мениджър в категория "Мода и продукти за дома" тя отговаря за изпълнението на стратегията за развитието ѝ, която довежда до двуцифрен ръст през 2016 и 2017 година. Валентина е доказала способността си да управлява международни екипи от различни пазари и да разпознава новите възможности за растеж.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 3 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 3 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 4 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 6 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години