неделя, 16 юни 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4067 прочитания

    Валентина Бешевишка поема категория „Козметика" в AVON за Централна Европа

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България
    13 декември 2017, 17:13 a+ a- a

    От 1 ноември тази година Валентина Бешевишка пое ръководството на цялото портфолио от козметични продукти на Avon за Централна Европа в качеството си на директор на категория "Козметика", съобщават от компанията. В тази роля тя ще ръководи екип от 29 души и ще отговаря за стратегията за ръст в категориите "Аромати", "Декоративна козметика" и "Козметика за лице и тяло".

    До този момент Валентина изпълняваше ролята на старши мениджър за категория "Мода и продукти за дома", където трудът ѝ през последните две години доведе до двуцифрен ръст в продажбите на некозметичното портфолио на компанията, благодарение на въвеждането на нови сегменти като облекло, обувки, фитнес и други.

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България, като преди това работи в British American Tobacco в продължение на 4 години. За времето прекарано в Avon, Валентина развива кариерата си от маркетинг координатор за България до мениджър маркетинг в 3 страни (България, Албания, Македония). Благодарение на добрата си работа, през 2010 г. Валентина е назначена на позицията старши мениджър "Търговски маркетинг" на 9 държави от така наречения Дунавски регион. Там тя създава и изпълнява маркетингова стратегия, благодарение на която компанията увеличава пазарния си дял в Унгария, България и Сърбия.

    През 2013 г. Валентина поема търговския маркетинг за балканските страни, където продължава да управлява маркетинговата и ПР програма. Компанията заема лидерски позиции в категориите "Аромати" и "Декоративна козметика" и продължава да увеличава пазарния си дял. Заедно с това основава дигиталния екип, с който стартира проекта за онлайн продажби на Avon.

    През 2015 г. Валентина се премества във Варшава, за да се присъедини към управленския екип на Avon за Централна Европа. В ролята си на старши мениджър в категория "Мода и продукти за дома" тя отговаря за изпълнението на стратегията за развитието ѝ, която довежда до двуцифрен ръст през 2016 и 2017 година. Валентина е доказала способността си да управлява международни екипи от различни пазари и да разпознава новите възможности за растеж.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Петя Аврамова: Близо 3 млрд. евро се инвестират в българските региони
    Основен приоритет на България е преодоляване на различията между регионите, посочи министърът на регионалното развитие
    преди 2 дни
    Испания излиза от процедурата за прекомерен дефицит
    Вече нито една държава членка на ЕС не е обект на процедура при прекомерен дефицит
    преди 2 дни
    ЕС прие правила срещу опасните продукти на пазара
    На ЕС се пада дял от близо една шеста от световната търговия със стоки
    преди 2 дни
    Пощенска банка приключи придобиването на Банка Пиреос
    Очаква се операционната интеграция да се осъществи до края на годината