четвъртък, 09 юли 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    13096 прочитания

    Гриша Караниколов е новият мениджър „Връзки с партньорите и продажби“ в Телерик Академия

    Той ще участва в развитието на партньорската програма на организацията
    22 януари 2018, 11:39 a+ a- a

    Гриша Караниколов е новият мениджър „Връзки с партньорите и продажби“ в Телерик Академия, съобщават от образователната организация. В тази роля той отговаря за отношенията с бизнеса и развитието на партньорската мрежа на Телерик Академия.

    Гриша разполага с над 12 години опит в областта на продажбите и консултирането на ключови клиенти като Microsoft, PwC, BBC, Coca-Cola и Nestle. През последните 7 години работи в Telerik и след това Progress, където изпълнява ролята старши инженер по продажбите за системата за управление на съдържанието – Telerik Sitefinity. Преди това Гриша ръководи екип от специалисти в областта на продажбите в SiteGround. Водил е технологични обучения и лекции в САЩ, Южна Америка, Европа и Азия. Има бакалавърска степен по индустриален мениджмънт от ТУ-София.

    „С отделянето на Телерик Академия като самостоятелна образователна организация преди година знаехме, че основен фактор за нейния успех ще бъдат хората. Затова продължаваме методично да разширяваме екипа си с точните попълнения, които да ни помогнат да изведем обученията и партньорската си програма до следващото ниво“, коментира Бойко Яръмов, съосновател и изпълнителен директор на Телерик Академия.

    Към Академията се присъединяват също Мая Жечева и Едуард Евлогиев, с които организацията ще разшири обхвата на професионалните си обучения.

    Образователната организация обяви, че през 2018 г. освен предлаганите до момента технологии .NET и JavaScript, обученията за първи път ще акцентират върху програмния език Java, както и разработката на мобилни приложения. В отговор на нуждите на партньорите на Академията и на пазара в България, през следващите 12 месеца ще стартират 9 нови програми за подготовка на софтуерни специалисти.

    От началото на 2017 г. след рестарта на Телерик Академия, над 300 курсисти са преминали през професионалната ѝ програма, а 30 технологични компании са се присъединили към партньорска ѝ мрежа, сред които са Experian, Uber, Accedia, Telelink, Proxiad, Naxex, Melon, Endava, Komfo, Tick42, ICB, Grafixoft и други.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    САЩ плащат $1,6 млрд. на Novavax, за да ускори създаването на ваксина за коронавирус
    Компанията трябва да произведе 100 млн. дози ваксина до началото на 2021 година
    преди 9 часа
    Uber потвърди, че придобива Postmates
    Сделката е за повече от 2,6 млрд. щатски долара
    преди 9 часа
    Придобиването на Fitbit от Google стана обект на разследване от европейски регулатори
    Над двадесет групи, защитаващи потребители и личната информация поискаха блокиране на сделката
    преди 10 часа
    преди 10 часа
    ЕК: ЕС е изправен пред по-голяма рецесия от очакваната
    Според новата прогноза икономиката на еврозоната ще се свие с 8,7% през 2020
    преди 11 часа
    Каква е рецептата за справяне с кризата според софтуерния сектор?
    Повече от половината софтуерни компании оценяват като негативно въздействието на Covid-кризата върху финансовото си състояние