неделя, 16 юни 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4880 прочитания

    Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia

    Мартина има почти 10 години опит в автомобилния сектор
    07 февруари 2018, 09:57 a+ a- a

    Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia, считано от 24 януари, съобщават от „Рено Нисан България“. Тя ще замени на поста Михаела Георгиева, която поема нови предизвикателства извън екипа на компанията.

    Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата ѝ в „Рено Нисан България“ стартира през февруари 2013 на поста мениджър „Комуникации“ на Renault и Dacia. Година по-късно Мартина започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.

    Мартина има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария. 

     

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Петя Аврамова: Близо 3 млрд. евро се инвестират в българските региони
    Основен приоритет на България е преодоляване на различията между регионите, посочи министърът на регионалното развитие
    преди 2 дни
    Испания излиза от процедурата за прекомерен дефицит
    Вече нито една държава членка на ЕС не е обект на процедура при прекомерен дефицит
    преди 2 дни
    ЕС прие правила срещу опасните продукти на пазара
    На ЕС се пада дял от близо една шеста от световната търговия със стоки
    преди 2 дни
    Пощенска банка приключи придобиването на Банка Пиреос
    Очаква се операционната интеграция да се осъществи до края на годината