четвъртък, 02 юли 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5560 прочитания

    Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia

    Мартина има почти 10 години опит в автомобилния сектор
    07 февруари 2018, 09:57 a+ a- a

    Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia, считано от 24 януари, съобщават от „Рено Нисан България“. Тя ще замени на поста Михаела Георгиева, която поема нови предизвикателства извън екипа на компанията.

    Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата ѝ в „Рено Нисан България“ стартира през февруари 2013 на поста мениджър „Комуникации“ на Renault и Dacia. Година по-късно Мартина започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.

    Мартина има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария. 

     

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    PPF Group разделя търговските от инфраструктурните дейности в операторите с марката Теленор
    Компанията създава CETIN България, която ще оперира в рамките на CETIN Group
    преди 4 часа
    Увеличава се процентното съотношение на положителни резултати спрямо направени тестове
    Ако ще има пик есента, той ще е октомври-ноември, обясни проф. Кантарджиев
    преди 4 часа
    Turkish Airlines подновиха полетите си за България
    На този етап авиопревозвачът ще осъществява по пет полета седмично от и до София
    преди 6 часа
    САЩ с нов рекорд по новозаразени за ден
    Новите случаи са почти 49 000 в страната, Ню Йорк няма да отвори ресторантите на закрито, Калифорния затвори баровете и заведенията на закрито
    преди 7 часа
    165 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой лабораторно потвърдени случаи в страната е 5154
    преди 21 часа
    Мария Габриел: Основни цифрови умения за 70% от европейците до 2025
    ЕК представи програма за повишаване на квалификацията и за преквалифициране, които да бъдат постигнати през следващите 5 години