неделя, 25 август 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5045 прочитания

    Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia

    Мартина има почти 10 години опит в автомобилния сектор
    07 февруари 2018, 09:57 a+ a- a

    Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia, считано от 24 януари, съобщават от „Рено Нисан България“. Тя ще замени на поста Михаела Георгиева, която поема нови предизвикателства извън екипа на компанията.

    Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата ѝ в „Рено Нисан България“ стартира през февруари 2013 на поста мениджър „Комуникации“ на Renault и Dacia. Година по-късно Мартина започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.

    Мартина има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария. 

     

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Борисов: Средната заплата става 2700 лв. от март догодина
    Премиерът присъства на откриването на рудник „Ада Тепе“ на „Дънди Прешъс Металс Крумовград“
    преди 2 дни
    Шефът на HP се оттегля от поста си
    Дион Уайслър ще напусне поста от 1 ноември
    преди 2 дни
    Облекчават наемането на работници от Грузия
    Вече няма да се изисква разрешение за работа при наемането на грузински граждани
    преди 2 дни
    Ново отлагане на сроковете по Н-18 няма да има
    Това обявиха от НАП на среща с разработчици на софтуер за продажби