петък, 13 декември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3665 прочитания

    Илия Яков е новият Digital Creative Director в All Channels | Advertising

    Илия започва кариерата си в далечната 2006 в рекламна агенция "К+К", след което натрупва опит в PRO BG и bTV
    13 февруари 2018, 11:54 a+ a- a

    Илия Яков е новият Digital Creative Director в All Channels | Advertising, част от All Channels Communication Group, съобщават от компанията. 

    В агенцията Илия Яков приема предизвикателството с опита си да допринесе за развиването на групата, както и да отговаря за интеграция на кампаниите в дигиталната среда. Илия става част от стратегическия екип на агенцията, като основните му функции са свързани с разработки в областта на експириеншъл маркетинга и онлайн присъствието на марките, с които агенцията работи.

    Илия Яков започва кариерата си в далечната 2006 година в рекламна агенция "К+К", след което натрупва опит в PRO BG и bTV, като част от отдел, който развива интеграцията на дигитални системи за управление на ресурси. Професионалният път на Илия в областта на дигиталната реклама и маркетинга го отвежда в TBWA, а след това и в  Saatchi & Saatchi, където поема ролята на Creative Leader на дигиталната агенция Saatchi Interactive. В продължение на две години Илия Яков води екипа на Ogilvy Sofia като творчески директор. От същото време са и знакови за агенцията кампании като “Балконтурист” за IKEA, ребрандирането културна ракия и launch кампанията за кренвирши “Аз Ям”. Освен това, може да се похвали с наградени кампании за брандове като Аudi, Загорка и други. Участвал е като жури на международни фестивали в Грузия и Украйна, а в личен аспект голямата му страст е колекционирането на плочи и готвенето на големи парчета месо.

    “Радвам се, че ще имам възможност да работя в гъвкав екип, в една от малкото независими агенции, които имат за цел да предоставят цялостни услуги на клиентите си. Желанието ми е заедно да развиваме устойчиви във времето стратегически значими идеи”, коментира Илия Яков. 

    Груповият творчески директор на All Channels Communication Group Марин Костов – Мъро коментира, че с Илия се познават от доста време и го радва възможността, че от тази година ще могат да работят заедно по култови брандове като Jameson, Stolichno, Starobrno и The Mall.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 59 минути
    преди 4 часа
    ЕЦБ запази лихвите непроменени
    Банката очаква основните лихвени проценти да се задържат на сегашното си или на по-ниско ниво докато инфлацията не достигне 2%
    преди 7 часа
    САЩ постигнаха „първа фаза“ в сделката с Китай
    Постигнато е принципно споразумение, очаква се само подписът на президента Тръмп
    преди 7 часа
    преди 7 часа
    Паундът с 19-месечен връх спрямо долара
    Валутата повиши стойността си след първоначалните резултати от изборите в Обединеното кралство
    преди 8 часа
    ЕС без Полша постигна споразумение за климата
    ЕИБ възнамерява да подкрепи инвестиции в размер на 1 трилион евро за действия в областта на климата