сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5188 прочитания

    Илия Яков е новият Digital Creative Director в All Channels | Advertising

    Илия започва кариерата си в далечната 2006 в рекламна агенция "К+К", след което натрупва опит в PRO BG и bTV
    13 февруари 2018, 11:54 a+ a- a

    Илия Яков е новият Digital Creative Director в All Channels | Advertising, част от All Channels Communication Group, съобщават от компанията. 

    В агенцията Илия Яков приема предизвикателството с опита си да допринесе за развиването на групата, както и да отговаря за интеграция на кампаниите в дигиталната среда. Илия става част от стратегическия екип на агенцията, като основните му функции са свързани с разработки в областта на експириеншъл маркетинга и онлайн присъствието на марките, с които агенцията работи.

    Илия Яков започва кариерата си в далечната 2006 година в рекламна агенция "К+К", след което натрупва опит в PRO BG и bTV, като част от отдел, който развива интеграцията на дигитални системи за управление на ресурси. Професионалният път на Илия в областта на дигиталната реклама и маркетинга го отвежда в TBWA, а след това и в  Saatchi & Saatchi, където поема ролята на Creative Leader на дигиталната агенция Saatchi Interactive. В продължение на две години Илия Яков води екипа на Ogilvy Sofia като творчески директор. От същото време са и знакови за агенцията кампании като “Балконтурист” за IKEA, ребрандирането културна ракия и launch кампанията за кренвирши “Аз Ям”. Освен това, може да се похвали с наградени кампании за брандове като Аudi, Загорка и други. Участвал е като жури на международни фестивали в Грузия и Украйна, а в личен аспект голямата му страст е колекционирането на плочи и готвенето на големи парчета месо.

    “Радвам се, че ще имам възможност да работя в гъвкав екип, в една от малкото независими агенции, които имат за цел да предоставят цялостни услуги на клиентите си. Желанието ми е заедно да развиваме устойчиви във времето стратегически значими идеи”, коментира Илия Яков. 

    Груповият творчески директор на All Channels Communication Group Марин Костов – Мъро коментира, че с Илия се познават от доста време и го радва възможността, че от тази година ще могат да работят заедно по култови брандове като Jameson, Stolichno, Starobrno и The Mall.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 15 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 16 часа
    преди 17 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 19 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 19 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд