неделя, 16 юни 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6161 прочитания

    Дарина Иванова е новият маркетинг директор за мобилните устройства в „Хуауей Технолоджис България“

    Дарина има повече от 17 години опит в рекламната и маркетинг индустрия
    18 април 2018, 11:34 a+ a- a

    Дарина Иванова е новият маркетинг директор за мобилните устройства в „Хуауей Технолоджис България“, съобщават оттам. Тя ще отговаря за маркетинговата стратегия на компанията и ще управлява отношенията с бизнес партньори на българския и македонския пазар, встъпвайки в новата позиция от април месец. 

    Дарина Иванова има повече от 17 години опит в рекламната и маркетинг индустрия. Голяма част от професионалната й кариера протича в рекламна агенция Publicis, част от най-голямата комуникационна група Publicis Groupe (сега Publicis One България), където прекарва 13 години на различни позиции, последните от които са директор „Нов бизнес и стратегическо планиране“,  заместник управляващ директор на агенцията и член на управителния съвет. От 2016 година работи като маркетинг директор в DizzyRiders.bg – стартъп и онлайн медия за автомобилната общност у нас. Тя придобива професионалния си опит, управлявайки стратегическото планиране, рекламна комуникация и развитие на брандове като Vivacom, Renault-Nissan Bulgaria, Банка ДСК, Heineken, Nestle, L’Oreal, „Технополис“ и др. 

    „Сферата на мобилните технологии е бързоразвиваща се и динамична индустрия, в която крайният потребител задава посоката на развитие. За мен е предизвикателство и чест да поема тази позиция, за да може да продължим, заедно с целия екип в компанията, да затвърждаваме водещата позиция на „Хуауей“ на българския пазар и да отговаряме по най-добрия възможен начин на интересите и очакванията на българските потребители на мобилни устройства.“ – коментира Дарина Иванова.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Петя Аврамова: Близо 3 млрд. евро се инвестират в българските региони
    Основен приоритет на България е преодоляване на различията между регионите, посочи министърът на регионалното развитие
    преди 2 дни
    Испания излиза от процедурата за прекомерен дефицит
    Вече нито една държава членка на ЕС не е обект на процедура при прекомерен дефицит
    преди 2 дни
    ЕС прие правила срещу опасните продукти на пазара
    На ЕС се пада дял от близо една шеста от световната търговия със стоки
    преди 2 дни
    Пощенска банка приключи придобиването на Банка Пиреос
    Очаква се операционната интеграция да се осъществи до края на годината