петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8497 прочитания

    Дарина Иванова е новият маркетинг директор за мобилните устройства в „Хуауей Технолоджис България“

    Дарина има повече от 17 години опит в рекламната и маркетинг индустрия
    18 април 2018, 11:34 a+ a- a

    Дарина Иванова е новият маркетинг директор за мобилните устройства в „Хуауей Технолоджис България“, съобщават оттам. Тя ще отговаря за маркетинговата стратегия на компанията и ще управлява отношенията с бизнес партньори на българския и македонския пазар, встъпвайки в новата позиция от април месец. 

    Дарина Иванова има повече от 17 години опит в рекламната и маркетинг индустрия. Голяма част от професионалната й кариера протича в рекламна агенция Publicis, част от най-голямата комуникационна група Publicis Groupe (сега Publicis One България), където прекарва 13 години на различни позиции, последните от които са директор „Нов бизнес и стратегическо планиране“,  заместник управляващ директор на агенцията и член на управителния съвет. От 2016 година работи като маркетинг директор в DizzyRiders.bg – стартъп и онлайн медия за автомобилната общност у нас. Тя придобива професионалния си опит, управлявайки стратегическото планиране, рекламна комуникация и развитие на брандове като Vivacom, Renault-Nissan Bulgaria, Банка ДСК, Heineken, Nestle, L’Oreal, „Технополис“ и др. 

    „Сферата на мобилните технологии е бързоразвиваща се и динамична индустрия, в която крайният потребител задава посоката на развитие. За мен е предизвикателство и чест да поема тази позиция, за да може да продължим, заедно с целия екип в компанията, да затвърждаваме водещата позиция на „Хуауей“ на българския пазар и да отговаряме по най-добрия възможен начин на интересите и очакванията на българските потребители на мобилни устройства.“ – коментира Дарина Иванова.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 3 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 5 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години