четвъртък, 09 юли 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5461 прочитания

    Петър Бънков е новият оперативен мениджър на Experian в България

    Бънков има над 20 години опит в ръководенето на системи за предоставяне на услуги и отчитането на приходи и разходи за международни IT компании
    18 юни 2018, 11:50 a+ a- a

    Петър Бънков е новият GDC Operations & Service Delivery Manager в Experian за България, съобщават от компанията. Новата му роля ще изисква от него да бъде връзката между четирите направления на Experian в България – продуктова разработка, анализи, финанси и инженерна поддръжка със заинтересованите бизнес партньори в компанията. 

    „Ще се фокусирам върху подпомагането на по-нататъшното позициониране на Experian в България. Заедно с екипа ще разработим подобрения за оперативния модел и развитие на стратегическите отношения с всички заинтересовани страни“, заяви Петър Бънков.

    Зад гърба си Бънков има над 20 години опит в ръководенето на системи за предоставяне на услуги и отчитането на приходи и разходи за международни IT компании и управление на над 400 души по цял свят. 10 години от професионалната си кариера е реализирал в Microsoft. Негово дело е разработката на успешния модел за обслужване на клиенти и бизнеса за цялостна поддръжка, който предоставя услуги за 12 държави в Югоизточна Европа. След това ръководи бизнеса за поддръжка на компанията в 24 държави в Централна и Източна Европа. Преди да се присъедини към Experian Бънков е бил генерален мениджър за Sutherland България, където е управлявал операциите по бизнес процесите на EMEA клиенти като Dell, Cisco, McAfee и Allianz. 

    Назначаването на Бънков е част от стратегията на Experian за развитието на експертност и умения, които да отговарят на очакванията на клиентите в глобален план. През последните две години служителите в офиса на компанията в България се увеличават с 50%, а тенденцията на растеж се очаква да бъде продължена с 25-30% в следващите няколко години. Стратегията включва и изграждане на възможности за синергия и обмен на знания и опит, което на глобално ниво съдържа и ключови инвестиции в добавянето на нови източници на информация и резерв на значими бъдещи инициативи. 

    Experian отчете 11% ръст на приходите за Европа, Близкия изток и Африка, както и за Азиатско-Тихоокеанския регион. Компанията разшири своя B2B бизнес и отбеляза благоприятни тенденции при обслужването на клиенти през последната фискална година.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    САЩ плащат $1,6 млрд. на Novavax, за да ускори създаването на ваксина за коронавирус
    Компанията трябва да произведе 100 млн. дози ваксина до началото на 2021 година
    преди 11 часа
    Uber потвърди, че придобива Postmates
    Сделката е за повече от 2,6 млрд. щатски долара
    преди 11 часа
    Придобиването на Fitbit от Google стана обект на разследване от европейски регулатори
    Над двадесет групи, защитаващи потребители и личната информация поискаха блокиране на сделката
    преди 12 часа
    преди 12 часа
    ЕК: ЕС е изправен пред по-голяма рецесия от очакваната
    Според новата прогноза икономиката на еврозоната ще се свие с 8,7% през 2020
    преди 13 часа
    Каква е рецептата за справяне с кризата според софтуерния сектор?
    Повече от половината софтуерни компании оценяват като негативно въздействието на Covid-кризата върху финансовото си състояние