вторник, 18 юни 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6115 прочитания

    Tеодор Несторов е новият маркетинг директор на „Карлсберг България“

    Той ще отговаря за планирането и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията в България
    20 юни 2018, 14:09 a+ a- a

    Теодор Несторов поема нова роля като маркетинг директор в „Карлсберг България“. Теодор има богат професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Той е част от екипа на компанията от месец юли 2014 година. За последните четири години Теодор работи по различни успешни проекти, сред които лансиране на нови продукти и изграждане на стратегията на марката „Шуменско“. В резултат на ръководените от него програми, „Шуменско“ преобърна тенденцията в своето развитие - от спадаща към растяща марка - и постигна най-високите пазарни и финансови резултати за последните пет години. 

    Преди „Карлсберг България“, Теодор има опит на различни маркетингови позиции в „Монделийз България“, където е отговарял за едни от най-големите марки и продуктови сегменти на пазара на шоколад и кафе в България.

    „Поемането на новата ми роля в „Карлсберг България“ е голяма чест за мен. Вярвам, че имаме правилния маркетинг екип и правилната стратегия зад марките ни, за да реализираме пълния потенциал за растеж на „Карлсберг България”, сподели новият маркетинг директор.

    Теодор Несторов има бакалавърска степен по Бизнес Администрация в City Collage Thessaloniki (affiliated institution of the University of Sheffield) и магистърска степен по Стратегически Маркетинг в  Birmingham University.

    Продуктовото портфолио на компанията включва националните „Шуменско“ и „Пиринско“, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, Kronenbourg Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen, златистия испански лагер с цитрусови нотки San Migel Fresca, италианската Angelo Poretti с няколко вида хмел и американската Brooklyn Lager с изявен малцов характер. „Карлсберг България“ предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности – диня, ябълка, круша и боровинка.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Херо Мустафа е новият посланик на САЩ у нас
    Тя ще замени Ерик Рубин, чийто мандат изтича
    преди 2 часа
    Брекзит: Трябва ли Великобритания да заплати 39 млрд. евро на ЕС
    Кандидатите за премиер повдигнаха въпроса пред Консервативната партия
    преди 5 часа
    Стартира редовната самолетна линия от Бургас до Херсон
    България ще се популяризира като предпочитана туристическа дестинация на украинския пазар
    преди 10 часа
    Българските ученици ще изучават програмиране по модела на сръбските учебни планове
    Майкрософт и Proplusion обявиха нова иницатива, която ще трансформира обучението по информатика в четири балкански страни