четвъртък, 02 юли 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7177 прочитания

    Tеодор Несторов е новият маркетинг директор на „Карлсберг България“

    Той ще отговаря за планирането и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията в България
    20 юни 2018, 14:09 a+ a- a

    Теодор Несторов поема нова роля като маркетинг директор в „Карлсберг България“. Теодор има богат професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Той е част от екипа на компанията от месец юли 2014 година. За последните четири години Теодор работи по различни успешни проекти, сред които лансиране на нови продукти и изграждане на стратегията на марката „Шуменско“. В резултат на ръководените от него програми, „Шуменско“ преобърна тенденцията в своето развитие - от спадаща към растяща марка - и постигна най-високите пазарни и финансови резултати за последните пет години. 

    Преди „Карлсберг България“, Теодор има опит на различни маркетингови позиции в „Монделийз България“, където е отговарял за едни от най-големите марки и продуктови сегменти на пазара на шоколад и кафе в България.

    „Поемането на новата ми роля в „Карлсберг България“ е голяма чест за мен. Вярвам, че имаме правилния маркетинг екип и правилната стратегия зад марките ни, за да реализираме пълния потенциал за растеж на „Карлсберг България”, сподели новият маркетинг директор.

    Теодор Несторов има бакалавърска степен по Бизнес Администрация в City Collage Thessaloniki (affiliated institution of the University of Sheffield) и магистърска степен по Стратегически Маркетинг в  Birmingham University.

    Продуктовото портфолио на компанията включва националните „Шуменско“ и „Пиринско“, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, Kronenbourg Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen, златистия испански лагер с цитрусови нотки San Migel Fresca, италианската Angelo Poretti с няколко вида хмел и американската Brooklyn Lager с изявен малцов характер. „Карлсберг България“ предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности – диня, ябълка, круша и боровинка.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    PPF Group разделя търговските от инфраструктурните дейности в операторите с марката Теленор
    Компанията създава CETIN България, която ще оперира в рамките на CETIN Group
    преди 4 часа
    Увеличава се процентното съотношение на положителни резултати спрямо направени тестове
    Ако ще има пик есента, той ще е октомври-ноември, обясни проф. Кантарджиев
    преди 4 часа
    Turkish Airlines подновиха полетите си за България
    На този етап авиопревозвачът ще осъществява по пет полета седмично от и до София
    преди 5 часа
    САЩ с нов рекорд по новозаразени за ден
    Новите случаи са почти 49 000 в страната, Ню Йорк няма да отвори ресторантите на закрито, Калифорния затвори баровете и заведенията на закрито
    преди 7 часа
    165 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой лабораторно потвърдени случаи в страната е 5154
    преди 21 часа
    Мария Габриел: Основни цифрови умения за 70% от европейците до 2025
    ЕК представи програма за повишаване на квалификацията и за преквалифициране, които да бъдат постигнати през следващите 5 години