събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3296 прочитания

    Николай Караджов е новият управител на Saatchi & Saatchi

    Петър Кесерджиев поема позицията на главен творчески директор
    11 октомври 2018, 16:18 a+ a- a

    Publicis One България обяви две нови назначения в екипа на творческата агенция Saatchi & Saatchi. Николай Караджов поема управлението на рекламната агенция, а Петър Кесерджиев ще бъде нейният главен творчески директор. 

    Николай Караджов, експерт с над 16 години опит в сферата на маркетинга и комуникациите и заемащ понастоящем длъжността “изпълнителен директор” на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), ще отговаря за стратегическото и бизнес развитие на Saatchi & Saatchi с амбицията да надгради нейните успехи в последните 3 години на българската рекламна сцена и да придаде нов мащаб на дейността й на международни пазари. Ролята на Петър Кесерджиев ще бъде да развива творческия потенциал на агенцията, който да бъде признат както в България, така и в чужбина, и заедно с екипа да създава креативни и ефективни кампании, които носят стойност за брандовете и за хората.

    Петър Кесерджиев ще се присъедини към Saatchi & Saatchi от ноември месец, докато Николай Караджов ще поеме управлението на агенцията от декември месец. 

    “Николай Караджов и Петър Кесерджиев са двама изключителни професионалисти, с много богат опит в комуникационната индустрия. На Saatchi & Saatchi й приляга именно такъв тип лидери и с тяхна помощ целта е да изведем агенцията до позициониране в международен план“, споделя Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One България

    „Погледът от страната на клиента е безценен капитал, който помага на агенцията да разбере по-добре бизнеса на своите партньори и да вникне в техните специфични нужди и проблеми. В тази връзка, считам за огромен свой плюс факта, че зад гърба си имам повече от 15 години стаж като маркетолог, с богат управленски опит както на оперативно, така и на стратегическо ниво. Вярвам, че тази основа ще бъде от полза както за развитието на Saatchi & Saatchi, така и на Publicis One като цяло“, коментира Николай Караджов. 

    „Въпреки успехите с All Channels в последните 2 години, не можах да забравя Saatchi & Saatchi и се радвам да се върна у дома. Правя това с ясното съзнание, че очакванията тук винаги са много големи и заедно с екипа ще бъдем устремени в създаването на качествен микс от креативни и ефективни продукти, който е особено важен за днешната рекламна индустрия и който се надяваме да бъде оценяван извън пределите на българския рекламен пазар“, заявява от своя страна Петър Кесерджиев. 

    Новият управител на Saatchi & Saatchi Николай Караджов има 16 години управленски опит на оперативно и стратегическо ниво в областта на маркетинга и рекламата. В продължение на близо 5 години работи в Арома АД като маркетинг директор и бранд мениджър. След това става директор “Издания” в SBB Media, където ръководи цялостния бизнес на 7 печатни и онлайн издания за период от 11 години. От октомври 2017 г. до момента е изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). 

    Петър Кесерджиев има 12 години опит в рекламната индустрия, работейки за различни агенции и преминавайки през различни позиции като графичен дизайнер, арт директор, криейтив директор. В периода 2014 – 2016 година е неговият първи престой в Saatchi & Saatchi на позицията „криейтив лидер“. След това работи като криейтив директор в All Channels Advertising, за да се завърне отново в Saatchi & Saatchi през ноември месец тази година. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 17 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 17 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 18 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 20 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години