петък, 19 април 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1163 прочитания

    Ангел Искрев е новият творчески директор на рекламната агенция proof.

    Портфолиото на Искрев включва някои от най-добре установените брандове на българския пазар
    06 декември 2018, 11:12 a+ a- a

    Ангел Искрев е новият творчески директор и партньор на рекламната агенция с дигитален фокус proof., съобщават оттам.

    Това е трета агенция, в която Искрев заема позицията на творчески директор. До момента е бил дигитален творчески директор  в All Channels | Interaction и в guts&brainsDDB, където прекарва последните 2 години. 

    Макар proof. да е още съвсем млада агенция и за момента дейността и да бива асоцирана  с нишови проекти, портфолиото на Искрев включва някои от най-добре установените брандове на българския пазар, включително Telenor, Крадецът на ябълки, Absolut, Avon и много други. В последните две години, кампании, по които e работил, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.

    Паралелно с дейността си в рекламата, Ангел е и дългогодишен спортен коментатор в Евроспорт България, а наред с това и преподавател в Soft Uni, водил е лекции в Софийски универститет и НБУ.

    От юни тази година пък е член на управителния съвет на IAB България - единственото по рода си сдружение за интерактивни комуникации у нас.

    Въпреки че специализира в сферата на креативната дигитална комуникация, в свободното си време Ангел е почитател на планински преходи и пътувания наблизо и далеч. 

    ''Вълнувам се, че ще имам възможност да работя с такъв малък, но гъвкав екип. С някои от хората се познавам добре и може да се каже, че имаме изградена екипна химия, казано на спортен език.”

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Логистичният център на JYSK България стартира до края на есента
    Дотогава компанията планира да открие поне още 5 обекта в страната
    преди 13 часа
    BILLA отвори врати в Paradise Center
    Търговската верига откри 126-ия си магазин в страната
    преди 14 часа
    Volkswagen съкращава 3 хил. служители в Словакия
    Компанията иска да оптимизира своите разходи
    преди 16 часа
    ЕП: Facebook или YouTube трябва да премахнат терористичното съдържание в рамките на един час
    Компаниите могат да бъдат санкционирани с до 4% от оборота при наличие на повтарящи се нарушения