понеделник, 17 декември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    793 прочитания

    Ангел Искрев е новият творчески директор на рекламната агенция proof.

    Портфолиото на Искрев включва някои от най-добре установените брандове на българския пазар
    06 декември 2018, 11:12 a+ a- a

    Ангел Искрев е новият творчески директор и партньор на рекламната агенция с дигитален фокус proof., съобщават оттам.

    Това е трета агенция, в която Искрев заема позицията на творчески директор. До момента е бил дигитален творчески директор  в All Channels | Interaction и в guts&brainsDDB, където прекарва последните 2 години. 

    Макар proof. да е още съвсем млада агенция и за момента дейността и да бива асоцирана  с нишови проекти, портфолиото на Искрев включва някои от най-добре установените брандове на българския пазар, включително Telenor, Крадецът на ябълки, Absolut, Avon и много други. В последните две години, кампании, по които e работил, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.

    Паралелно с дейността си в рекламата, Ангел е и дългогодишен спортен коментатор в Евроспорт България, а наред с това и преподавател в Soft Uni, водил е лекции в Софийски универститет и НБУ.

    От юни тази година пък е член на управителния съвет на IAB България - единственото по рода си сдружение за интерактивни комуникации у нас.

    Въпреки че специализира в сферата на креативната дигитална комуникация, в свободното си време Ангел е почитател на планински преходи и пътувания наблизо и далеч. 

    ''Вълнувам се, че ще имам възможност да работя с такъв малък, но гъвкав екип. С някои от хората се познавам добре и може да се каже, че имаме изградена екипна химия, казано на спортен език.”

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    14 декември 2018, 17:13
    Броят на изходящите обаждания се е увеличил почти два пъти след отпадането на роуминга
    Днес 34% от пътуващите европейци спокойно ползват интернет в роуминг толкова, колкото у дома
    14 декември 2018, 13:13
    JYSK България откри своя първи магазин в Русе
    Датската верига вече присъства в 17 български града с общо 25 обекта
    14 декември 2018, 13:06
    БНБ пуска в обращение нова банкнота от 100 лева
    Общият дизайн и основните елементи са същите, въвеждат се нови защитни елементи
    14 декември 2018, 10:33
    ЕП приозва за облагане с данък на технологичните гиганти
    Депутатите искат големите технологични компании да бъдат обложени с данък за техния онлайн бизнес в Европа, дори ако нямат физическо присъствие в дадена страна