Портфолиото на Искрев включва някои от най-добре установените брандове на българския пазар
Ангел Искрев е новият творчески директор и партньор на рекламната агенция с дигитален фокус proof., съобщават оттам.
Това е трета агенция, в която Искрев заема позицията на творчески директор. До момента е бил дигитален творчески директор в All Channels | Interaction и в guts&brainsDDB, където прекарва последните 2 години.
Макар proof. да е още съвсем млада агенция и за момента дейността и да бива асоцирана с нишови проекти, портфолиото на Искрев включва някои от най-добре установените брандове на българския пазар, включително Telenor, Крадецът на ябълки, Absolut, Avon и много други. В последните две години, кампании, по които e работил, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
Паралелно с дейността си в рекламата, Ангел е и дългогодишен спортен коментатор в Евроспорт България, а наред с това и преподавател в Soft Uni, водил е лекции в Софийски универститет и НБУ.
От юни тази година пък е член на управителния съвет на IAB България - единственото по рода си сдружение за интерактивни комуникации у нас.
Въпреки че специализира в сферата на креативната дигитална комуникация, в свободното си време Ангел е почитател на планински преходи и пътувания наблизо и далеч.
''Вълнувам се, че ще имам възможност да работя с такъв малък, но гъвкав екип. С някои от хората се познавам добре и може да се каже, че имаме изградена екипна химия, казано на спортен език.”