неделя, 24 март 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    635 прочитания

    Весела Апостолова е новият управляващ директор на Publicis Groupe България

    Весела поема стратегическото управление на Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL, Brandworks, Publicis Groupe Digital, Red Lion и Publicis Dialog
    12 декември 2018, 10:27 a+ a- a

    Весела Апостолова е новият управляващ директор на творческите и комуникационни агенции на Publicis Groupe България, съобщават от комуникационната група. Весела поема стратегическото управление и развитие на Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL, Brandworks, Publicis Groupe Digital, Red Lion, Publicis Dialog, от началото на декември и ще се отчита директно на Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe България. 

    Publicis Groupe е една от най-големите комуникационни групи в България и обединява агенциите Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Publicis Groupe Digital, Zenith, Blue 449 и Starcom. Компанията функционира под единен бизнес модел и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на групата и опита на екипа, като дава персонализирани и индивидуални решения.   

    “Новата роля на Весела като управляващ директор на комуникационните агенции е логична стъпка в новия единен бизнес модел на компанията, който бе въведен в Publicis Groupe България преди две години. Благодарение на нейния богат бизнес опит и постигнати резултати в медийната индустрия, Весела ще помогне за затварянето на дистанцията между творческите комуникационни и медийни бизнеси и така ще затвърди нашия интегриран подход към клиентите. Уверен съм, че под нейното ръководство и насока, през 2019 година и занапред, всички агенции в Publicis Groupe ще продължават да дават решения на клиентите и за бизнеса, както и ще затвърдят нашите усилия да бъдем подготвен бъдещ партньор чрез маркетинг и дигитални трансформации“, заявява Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

    Магистър по Европейска интеграция в СУ „Св. Климент Охридски“ с профил “Медии и право“, Весела Апостолова има богат управленски опит в медийната индустрия в България и съществен принос за развитието на стратегическите процеси в медийната среда. Тя е част от Publicis Groupe България в продължение на над 15 години, като преминава през различни позиции в медийната агенция Zenith, където отговаря за управлението на ключовите клиенти, бизнес развитието на агенцията, както и съхраняването и личностното развитие на таланта на екипите. През последните две години Весела заема позицията на заместник-изпълнителен директор на медийното звено на групата, включващо трите медийни бранда - Zenith, Blue 449 и Starcom. 

    „Индустрията ни е в период на динамична трансформация, която влияе както на агенциите, така и на клиентите. Краткосрочната ми цел е да използвам ефективно потенциала на всички предизвикателства, пред които сме изправени и да ги превърна в печеливши възможности. В медийния бизнес винаги сме се стремяли да доказваме високата възвръщаемост на медийните инвестиции на клиентите. Моят фокус ще е да гарантирам, че екипът дава високо качество, ефективност и необходимата доза технологична иновация във всяка стратегия, кампания, PR инициатива или BTL проект на нашите клиенти. С ясна посока, добър екип до мен и възможностите, които Групата притежава на локално, регионално и международно ниво, можем да наложим успешен бизнес модел на пазара“, споделя Весела Апостолова. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Световният ден на водата е
    Вижте любопитна статистика за водите в България
    преди 2 дни
    Великобритания ще изгуби 1 трилион паунда финансови активи
    Бизнесът изнася голяма част от средствата си на континента
    преди 2 дни
    Българските домакинства ще загубят най-малко от Брекзит
    Напускането на Великобритания ще навреди най-много на големите икономики
    преди 2 дни
    Брекзит: ЕС се съгласи на отсрочка до 22 май
    Това ще е възможно единствено, ако парламентът на Великобритания одобри предложеното споразумение за напускане на ЕС