петък, 19 април 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1131 прочитания

    Оливие Маркет е новият президент на Американската търговска камара в България

    Оливие наследява на поста Красимира Чемишанска с визия да награди постигнатото от предишните мандати
    22 януари 2019, 16:25 a+ a- a

    Оливие Маркет, президент на AES България и ръководител „Бизнес развитие“ на AES Eurasia, е новият президент на Американската търговска камара в България. Той беше избран единодушно от Борда на Камарата на заседание вчера, съобщават от организацията.

    Маркет беше част от предишния Борд (2015-2018 г.). Той бе избран за нов мандат на провелото се през месец декември м.г. Общо събрание на Камарата. На позицията „президент“, той наследява д-р Красимира Чемишанска, директор за България, AmGen България, която я заемаше в периода 2013-2018 г.

    „Щастлив и доволен съм да приема оказаната ми чест да служа като президент на Американска търговска камара в България. Поемам тази позиция в много интересен и динамичен период, през който ние виждаме ежедневно промените, които се случват във всички икономически сектори, за да могат компаниите да бъдат по-ефективни, да отделят по-голям фокус на клиентите и да са готови да прегърнат иновациите, които трансформират бизнесите. Връзките между американските бизнеси и България е пример за ползите, които международни компании с отлична репутация носят на местната икономика. С подкрепата на колегите ми в Борда, на екипа на АмЧам, аз ще работя за последващо развитие на американо-българските отношения.“ – сподели Оливие Маркет след като беше избран.

    „Бих искала да поздравя Оливие за неговия избор и да изразя своето възхищение за силата, която той показва с поемането на допълнителни отговорности. Наистина, неговият опит както член на Борда, така и в своята корпоративна роля, ще са му от полза за ръководенето на организацията в бъдеще. На него и на цялата Камара желая успехи, в които съм твърдо убедена.“ – сподели предишния президент на АмЧам д-р Красимира Чемишанска.

    Оливие Маркет пое отговорносттите на Президент на бизнеса на AES в България през януари 2015 г. Преди да се присъедини към AES България, той е вицепрезидент „Бизнес развитие“ на AES Домениканска република. Неговата кариера в енергийния сектор започва през 1995 г. във френската компания „Electricité de France“ (EDF), където работи 9 години преди да се присъедини към AES Corporation.

    Преди преместването си в България, Оливие Маркет е мениджър „Бизнес развитие“ за AES в САЩ, директор „Бизнес развитие“ за AES Сингапур и вицепрезидент „Бизнес развитие“ за AES Бразилия и Домениканска република.

    Оливие Маркет е завършил „Ecole Nationale Supérieure des Mines de Paris”, Париж, Франция. Има магистърска степен по машнно инженерство в от университета Texas A&M, САЩ и MBA от Harvard Business School. Оливие Маркет говори френски, английски и испански, както и има работни познания по португалски и български езици.

    Нов Изпълнителен комитет

    По време на първата среща на Борда бе избран нов Изпълнителен комитет на Камарата. Наред с президента, който ръководи работата както на Борда, така и на Изпълнителния комитет, допълнителни роли поеха още трима от новите членове на управителното тяло:

    Станислава Танева, управляващ директор, Директор Корпоративно и инвестиционно банкиране, Ситибанк Европа АД, клон България – първи вицепрезидент.

    Борислав Димитров, управляващ директор, Cisco Systems Bulgaria – втори вицепрезидент.

    Константинос Папаянис, управляващ директор, Merck, Sharp and Dohme Bulgaria – ковчежник.

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Логистичният център на JYSK България стартира до края на есента
    Дотогава компанията планира да открие поне още 5 обекта в страната
    преди 14 часа
    BILLA отвори врати в Paradise Center
    Търговската верига откри 126-ия си магазин в страната
    преди 14 часа
    Volkswagen съкращава 3 хил. служители в Словакия
    Компанията иска да оптимизира своите разходи
    преди 17 часа
    ЕП: Facebook или YouTube трябва да премахнат терористичното съдържание в рамките на един час
    Компаниите могат да бъдат санкционирани с до 4% от оборота при наличие на повтарящи се нарушения