неделя, 18 август 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1402 прочитания

    Надя Гогова е новият изпълнителен директор на IAB Bulgaria

    Надя има опит както в IT сферата, така и над 10-годишен опит в медийния бранш
    23 януари 2019, 13:03 a+ a- a

    Надя Гогова, дългогодишен управляващ партньор в сп. Enterprise, е новият изпълнителен директор на Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria), съобщават от организацията.

    Тя поема ръководния пост на сдружението, обединяващo едни от най-големите медийни групи и най-успешните дигитални, медийни и рекламни агенции в страната, като запазва работата си и в управлението на списанието. 

    Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria), създадено през 2009 г., е лицензиран представител за България на IAB – най-голямото глобално сдружение на медии, рекламни агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Мисията на сдружението е да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в тясно сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи чрез провеждане на събития, обучения, пазарни проучвания и др. От 2015 г. сдружението е отворено към целия спектър на дигиталната индустрия с наградите за интерактивен маркетинг IAB Mixx Awards. 

    Надя Гогова има опит както в IT сферата, така и над 10-годишен опит в медийния бранш, свързан с разработване и изпълнение на маркетингови стратегии, управление на проекти, дигитално позициониране и реализиране на дигитални проекти. Като част от екипа на списание Enterprise участва през 2010 г. в създаването на бранда MySuccess, под който за първи път в България започват да се продуцират специализирани събития за малкия и среден бизнес. Има опит и в цялостното изграждане и позициониране на онлайн платформата на медията и концепциите за дигитално ѝ развитие. 

    Приоритетите в работата на Надя Гогова начело на IAB Bulgaria ще бъдат свързани с привличането на нови членове от средите на бизнеса и активизиране на сътрудничеството на сдружението с държавните структури и браншови организации. 

    IAB има локални организации в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и Сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks и др.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    16 август 2019, 14:02
    16 август 2019, 11:48
    Прогнозират скок в предлагането на индустриални площи в Божурище, Нови Хан и Равно поле
    Автомобилната индустрия е една от най-активните в изграждането на производствени и складови площи, сочи анализ на Colliers International
    16 август 2019, 10:54
    16 август 2019, 09:45