петък, 19 април 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1131 прочитания

    Надя Гогова е новият изпълнителен директор на IAB Bulgaria

    Надя има опит както в IT сферата, така и над 10-годишен опит в медийния бранш
    23 януари 2019, 13:03 a+ a- a

    Надя Гогова, дългогодишен управляващ партньор в сп. Enterprise, е новият изпълнителен директор на Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria), съобщават от организацията.

    Тя поема ръководния пост на сдружението, обединяващo едни от най-големите медийни групи и най-успешните дигитални, медийни и рекламни агенции в страната, като запазва работата си и в управлението на списанието. 

    Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria), създадено през 2009 г., е лицензиран представител за България на IAB – най-голямото глобално сдружение на медии, рекламни агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Мисията на сдружението е да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в тясно сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи чрез провеждане на събития, обучения, пазарни проучвания и др. От 2015 г. сдружението е отворено към целия спектър на дигиталната индустрия с наградите за интерактивен маркетинг IAB Mixx Awards. 

    Надя Гогова има опит както в IT сферата, така и над 10-годишен опит в медийния бранш, свързан с разработване и изпълнение на маркетингови стратегии, управление на проекти, дигитално позициониране и реализиране на дигитални проекти. Като част от екипа на списание Enterprise участва през 2010 г. в създаването на бранда MySuccess, под който за първи път в България започват да се продуцират специализирани събития за малкия и среден бизнес. Има опит и в цялостното изграждане и позициониране на онлайн платформата на медията и концепциите за дигитално ѝ развитие. 

    Приоритетите в работата на Надя Гогова начело на IAB Bulgaria ще бъдат свързани с привличането на нови членове от средите на бизнеса и активизиране на сътрудничеството на сдружението с държавните структури и браншови организации. 

    IAB има локални организации в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и Сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks и др.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Логистичният център на JYSK България стартира до края на есента
    Дотогава компанията планира да открие поне още 5 обекта в страната
    преди 14 часа
    BILLA отвори врати в Paradise Center
    Търговската верига откри 126-ия си магазин в страната
    преди 14 часа
    Volkswagen съкращава 3 хил. служители в Словакия
    Компанията иска да оптимизира своите разходи
    преди 16 часа
    ЕП: Facebook или YouTube трябва да премахнат терористичното съдържание в рамките на един час
    Компаниите могат да бъдат санкционирани с до 4% от оборота при наличие на повтарящи се нарушения