вторник, 11 август 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2189 прочитания

    Надя Гогова е новият изпълнителен директор на IAB Bulgaria

    Надя има опит както в IT сферата, така и над 10-годишен опит в медийния бранш
    23 януари 2019, 13:03 a+ a- a

    Надя Гогова, дългогодишен управляващ партньор в сп. Enterprise, е новият изпълнителен директор на Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria), съобщават от организацията.

    Тя поема ръководния пост на сдружението, обединяващo едни от най-големите медийни групи и най-успешните дигитални, медийни и рекламни агенции в страната, като запазва работата си и в управлението на списанието. 

    Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria), създадено през 2009 г., е лицензиран представител за България на IAB – най-голямото глобално сдружение на медии, рекламни агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Мисията на сдружението е да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в тясно сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи чрез провеждане на събития, обучения, пазарни проучвания и др. От 2015 г. сдружението е отворено към целия спектър на дигиталната индустрия с наградите за интерактивен маркетинг IAB Mixx Awards. 

    Надя Гогова има опит както в IT сферата, така и над 10-годишен опит в медийния бранш, свързан с разработване и изпълнение на маркетингови стратегии, управление на проекти, дигитално позициониране и реализиране на дигитални проекти. Като част от екипа на списание Enterprise участва през 2010 г. в създаването на бранда MySuccess, под който за първи път в България започват да се продуцират специализирани събития за малкия и среден бизнес. Има опит и в цялостното изграждане и позициониране на онлайн платформата на медията и концепциите за дигитално ѝ развитие. 

    Приоритетите в работата на Надя Гогова начело на IAB Bulgaria ще бъдат свързани с привличането на нови членове от средите на бизнеса и активизиране на сътрудничеството на сдружението с държавните структури и браншови организации. 

    IAB има локални организации в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и Сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks и др.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Нова Зеландия отбеляза 100 дни без коронавирус
    В страната няма локално разпространение на болестта, всички случаи са внесени
    преди 13 часа
    Хотелите в Албена затварят поетапно
    Причината е намаляващ брой туристи
    преди 13 часа
    Как безработните могат да започнат собствен бизнес?
    От началото на годината 114 безработни с право на обезщетение от държавата са стартирали свой бизнес
    преди 14 часа
    Френската GeoPost придобива още 45% от Speedy
    КЗК ще извърши оценка на сделката
    преди 14 часа
    КЗК ще проверява защо лабораториите спряха груповите PCR тестове
    Това поведение не позволява на гражданите да се възползват от по-евтините групови PCR тестове за COVID-19, отбелязва Комисията
    преди 14 часа
    НСИ: Срив на посещенията на хотели у нас през юни
    С близо 96% спадат приходите от чужди туристи