сряда, 26 юни 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1260 прочитания

    Мартинас Пикелис е новият главен директор „Търговия и маркетинг“ на „Максима България“

    Повече от 15 години Мартинас Пикелис работи в структурите на Maxima Grupe
    21 февруари 2019, 11:18 a+ a- a

    Мартинас Пикелис е новият главен директор „Търговия и маркетинг“ на „Максима България“, собственик на верига T MARKET, съобщават от компанията. 

    Той ще ръководи развитието на продуктовите категории, продажбите, рекламните и маркетингови комуникации.

    Повече от 15 години Мартинас Пикелис работи в структурите на Maxima Grupe, лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Кариерата му се развива последователно в звената, отговарящи за продажбите и асортимента на веригите, собственост на компанията в Литва, Латвия и България. От 2012 до 2017 година е бил начело на търговските и маркетингови отдели в „Максима България“.

    През последните две години като част от компанията Franmax, собственост на Maxima Grupe, е ръководил централизираната търговия с нехранителни стоки за петте пазара от групата (Литва, Латвия, Естония, Полша и България). Бакалавър е по бизнес администрация от Университета във Вилнюс и магистър по Международно право и бизнес от Международното училище по бизнес в Литва. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Агенцията по вписванията ще работи извънредно в събота
    Очаква се в следващите 4 дни да бъдат внесени над 50 000 заявления за ГФО
    преди 7 часа
    МОСВ: Да се спре вносът на дизелови автомобили, които не покриват Евро 4
    Вижте какви мерки предвижда проект на Национална програма за контрол на замърсяването на въздуха 2020 – 2030г.
    преди 9 часа
    Тереза Мей ще предаде поста на министър-председател на Великобритания на 24 юли
    Наследникът ѝ няма да трябва да се изправи пред парламента преди септември
    преди 13 часа
    България има потенциал да се превърне в ключов играч на AI пазара
    Към момента специалистите по изкуствен интелект в страната са около 500