четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1348 прочитания

    Иванка Джолева-Минйоти е новият зам.-директор „Корпоративни комуникации” за Европа на „Монделийз Интернешънъл”

    Преди да заеме позицията Иванка оглавява корпоративните комуникации на мултинационалния гигант в Австралия и Нова Зеландия
    28 февруари 2019, 09:09 a+ a- a

     Иванка Джолева-Минйоти вече е зам.-директор  „Корпоративни комуникации” за Европа на „Монделийз Интернешънъл”, съобщават от компанията.

    Новите ѝ отговорности включват управление на стратегията на компанията за корпоративни и правителствени въпроси в пазарите на Европейския съюз, както и подкрепа на дейността на директора по „Корпоративни комуникации и връзки с правителствените институции” за Европа, с фокус върху външните комуникации както и мониторинг и анализ на репутационния риск в Европа. 

    Преди да заеме позицията Иванка оглавява корпоративните комуникации на мултинационалния гигант в Австралия и Нова Зеландия до септември 2018 г. Кариерата ѝ в компанията започва от българския бизнес през 2006 година, като от тогава включва длъжности с отговорности за все повече пазари на Балканите и в Централна Европа. През 2008 компанията и поверява ПР-дейностите си за Румъния и държавите от Източна Адриатика – Сърбия, Словения, Хърватска, Босна и Херцеговина, Черна гора, Албания, Косово, а през 2016 към част от отговорностите й се добавят и държавите от Централна Европа .

    Своята професионална кариера Иванка стартира в софийски седмичник още в студентските си години. По-късно съ-учредява една от първите агенции за ПР и работи за големи международни клиенти като Procter & Gamble и Diageo, преди да замине за Гърция, където се присъединява към консултантска фирма, която организира и планира програми за обучение на Price Waterhouse Coopers, Pizza Hut и др. Сред отговорностите й са и програмите за обучение на Coca-Cola HBC's в Източна Гърция, България, Румъния, Армения и Сърбия. При завръщането си в Бългрия, Иванка оглавява дирекция „Връзки с обществеността“ на БНТ от 2002 до 2004 година.

    Борави свободно с три чужди езика. Омъжена е, с 2 деца.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 9 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 13 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната