Компанията обяви промени в ръководството си на Балканите
Мениджърът на Mastercard за България и Северна Македония Ваня Манова застава начело на пазарите и в Косово и Албания, съобщиха от компанията.
Новите функции на Ваня са резултат от промени в ръководството на Балканите. От март 2019 генералният мениджър за региона Артур Туремка поема нова роля като старши вицепрезидент на глобалното търговско звено на Mastercard за предплатени карти в Лондон. След неговото оттегляне клъстърът Балкани вече няма да съществува като обособен регион в структурата на компанията, а регионалните пазари ще се разглеждат като част от другите държави в Централна и Източна Европа. Така Ваня Манова, мениджър за България и Северна Македония, поема Косово и Албания, а Йелена Ристич ще продължи да е регионален мениджър за Сърбия, Черна гора и Босна и Херцеговина.
В новата си роля Ваня Манова ще отговаря за управлението и развитието на регионалната бизнес и пазарна стратегия в четирите силно динамични балкански страни. Новото разпределение позиционира страната ни като стратегически фактор за развитието на компанията в Централна и Източна Европа. По този начин България продължава с развитието си като самостоятелен пазар в региона. От октомври 2015 Mastercard разшири присъствието си на пазара, като партнира с местен доставчик на услуги, за да създаде екип от над 50 служители.
„България, Северна Македония, Косово и Албания се развиват много добре по отношение на иновациите при финансовите услуги. За нас бъдещето принадлежи на мобилните плащания и плащанията, които потребителите могат да правят в движение. Перспективите пред региона са отлични, защото потребителят е гъвкав и положително настроен към новите технологии – това дава ясна индикация за бързото развитие и потенциал на пазарите ни.“, коментира Ваня Манова.
Кариерата на Ваня Манова в Mastercard стартира преди 10 години като Мениджър връзки с клиенти, като през 2016, тя заема позицията на Мениджър за България и Северна Македония. От март 2019, Манова отговаря за развитието и изпълнението на стратегията на компанията за насърчаване на картовите и електронните разплащания в четирите държави, въвеждането на иновациите и технологичните решения на Mastercard, както и за създаванетo на стабилни партньорства с ключови клиенти, с правителствения и публичен сектор.