четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4851 прочитания

    Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

    27 април 2020, 11:42 a+ a- a

    От април 2020 Пламена Бургуджиева поема ръководството на ИТ компанията Softline в България. В ролята си наCountry manager тя ще отговаря за стратегията, планирането и управлението на Softline България, както и за поддържането на растежа и осигуряването на най-високо качество на услугите в областта на дигиталната трансформация и киберсигурност. Компанията е един от 10-те глобални стратегически партньори на Майкрософт, като нейния основен фокус са облачните решения и киберсигурността, развитието на ИТ стратегии и управление на ИТ услуги.

    Пламена Бургуджиева е с над 15 години опит в ИТ сферата. Завършва „Маркетинг“ в УНСС и „Бизнес администрация“ в Huron University в Лондон. Професионалният й път започва в EMAP Advertising Youth & Women’s Creative Solutions в Лондон, преминава през Българска телекомуникационна компания, където заема длъжността „Key Account Manager“. От 2007 до 2018 отговаря за „Публичен сектор“ в Майкрософт България, а през 2018 става част от екипа на Softline, заемайки позицията „Мениджър развитие пазари“ за България.

    Само за две години Softline България се превръща в най-бързо развиващият се пазар за цяла Източна Европа, позиционирайки компанията като доверен ИТ консултант в различни сектори като: малък и среден бизнес, публичен сектор, образование и големи предприятия предимно във финансовата индустрия.

    „Сред ключовите фактори за изключителният растеж на Softline в България са личните постижения на Пламена. Познаването в дълбочина на ИТ индустрията в комбинация с внимателен и персонален подход спечелиха доверието на нашите основни клиенти. Нейната отдаденост и фокусиране върху нуждите на всеки потребител направиха Softline доверен партньор на много български компании. Пламена Бургуджиева демонстрира лидерство, амбиция и изобретателност далеч отвъд основната си роля в развитието на бизнеса. Изключителните й междуличностни умения я правят идеален лидер за бързо развиващият се, талантлив и отдаден български екип", сподели Золтан Месарош, генерален директор на Softline за Източна Европа.

    „Искрено съм развълнувана от възможността да ръководя и развивам услугите на компанията на силен пазар като българския. Очаквам с нетърпение възможностите, които стоят пред нас и пред клиентите ни, особено в тези динамични и предизвикателни за дигиталния свят дни. Уверена съм, че заедно със силният и опитен екип, който имам, ще бъдем успешни в работата си и още по близо до нашите клиенти и партньори“, допълни Пламена Буруджиева.

    В световен мащаб Softline е сред лидерите в процесите на дигитална трансформация за партньори и клиенти от Северна и Южна Америка, Югоизточна Азия, Русия и Източна Европа. Приходите на компанията за 2017 надхвърлят 1,19 млрд. долара, със среден ръст на продажбите в Softline Group от над 30% през последните 10 години. Продължителният растеж на Softline продължава и през 2018 и приходите надхвърлят 1,27 млрд. долара. За 25 години ИТ компанията може да се похвали с бизнес в 50 страни и офиси в 95 града. Softline обслужва над 60 хиляди SMB клиенти и корпорации както от частния, така и от публичния сектор, като близо 5 000 специалисти помагат на клиенти и партньори да се ориентират в постоянно променящата се дигитална среда. С приходи от над 1 млрд. долара годишно, Softline все още действа като стартъп на новите пазари.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 3 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 5 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 6 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 8 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк