събота, 16 януари 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1452 прочитания

    Недко Колев и Николай Богданов са новите търговски директори на Shell България

    Двамата мениджъри са дългогодишни кадри на компанията с богат опит и експертиза
    17 юли 2020, 09:29 a+ a- a

    Недко Колев и Николай Богданов са двамата нови търговски директори в Shell България, съобщиха от компанията.

    Недко Колев ще отговаря за развитието на търговската мрежа на Shell в страната, както и за разширяването на портфолиото от стоки и услуги в търговските обекти. Дейността на Николай Богданов ще бъде фокусирана главно върху обслужването на бизнес клиентите, като ангажиментите му ще са насочени към горивните карти euroShell и комплексни услуги на пътя, предлагани чрез новата интуитивна модерна система Shell Fleet Hub. 

    Двамата мениджъри са дългогодишни кадри на компанията с богат опит и експертиза. Недко Колев е част от екипа на Shell от 2010 г., когато става бизнес анализатор за търговския отдел на веригата в България. Три години по-късно преминава в глобален екип, отговарящ за ключовите клиенти на маслата Shell. Последователно заема различни позиции, като достига до поста глобален мениджър на веригата за доставки на масла, който работи с международни клиенти в селскостопанския и автомобилния сектор. Преди да се присъедини към Shell Недко Колев e част от екипа на голяма международна IT компания, където е търговец на софтуерни продукти в продължение на 2 години. Притежава бакалавър по Международна икономика и мениджмънт от университета Бокони в Милано и магистър по Финансов мениджмънт от Софийския университет. 

    „Вярвам, че за да бъде успешна една компания, е важно хората, които я управляват, да се вслушват в мнението на своите колеги, партньори и доставчици, но най-вече в мнението на потребителите. Само така можем да гарантираме, че бизнесът ни е устойчив и удовлетворява напълно потребностите на клиентите“, коментира Недко Колев, търговски директор – търговска мрежа Shell.

    Николай Богданов започва кариерата си в Shell през 1995 г. като управител на бензиностанция. До 2011 г. заема различни оперативни и маркетинг позиции и координира проекти при въвеждането на системата SAP в България, Унгария, Чехия, Словакия, Полша и Русия. Между 2011 г. и 2019 г. работи за МЕТРО К&К като ръководител на различни отдели и разработва модела на франчайзинг веригата от 1500 магазина, брандирани като „Моят магазин“. С огромен ентусиазъм Николай Богданов отново се присъединява към Shell като търговски директор и вярва, че с натрупания през годините опит ще може да допринесе за по-нататъшното развитие на бизнеса на компанията с картовите услуги на euroShell.

    „Приоритет за мен е не просто да отговорим, но да изпреварим очакванията на нашите клиенти. Ще насоча своите усилия и тези на моя екип към това да приложим в България глобалните иновативни решения на Shell, които са релевантни на условията на местния пазар. Целта ни е да предоставим на клиентите си добавена стойност и да им помагаме да управляват по-ефективно автопарка си“, заяви Николай Богданов, търговски директор – euroShell карти и пътни услуги.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 часа
    Англия и Шотландия ще изискват тест за коронавирус от 18 януари
    За пътуващите до Англия се запазва възможността за съкращаване на карантината след отрицателен резултат от тест, направен за собствена сметка на 5-ия ден от самоизолацията
    преди 19 часа
    „Биодит“ излиза на борсата
    Това ше е първото IPO на Пазара за растеж на Българската фондова борса - BEAM
    преди 20 часа
    Колко ефективна е единична доза от всяка от наличните ваксини срещу Covid-19?
    Какво знаем до момента според публикуваните данни?
    преди 20 часа
    БХРА: Една трета от ресторантьорския бизнес фалира
    Според асоциацията мораториумът върху кредитите трябва да трае минимум 2 години
    преди 21 часа
    Николова: 6 400 чартъра се очакват това лято на Летище Бургас
    Зимните ни курорти са пълни на 40%, а спа дестинациите са резервирани на 100%, заяви министърът на туризма