събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4317 прочитания

    Магдалена Гамишева е новият търговски директор на CLICO България

    23 септември 2020, 14:18 a+ a- a

    CLICO България обяви назначаването на Магдалена Гамишева на длъжността търговски директор. Магдалена има повече от 15 години опит в сферата на продажбите и продуктовия мениджмънт в ИТ сектора.

    От две години тя е част от екипа на CLICO, като до този момент е заемала длъжността продуктов и търговски мениджър с изпълнени проекти в различни направления, част от които финанси, телеком, производство и публичен сектор. Сред най-интересните проекти, осъществени заедно със системен интегратор, са изграждане и реализиране на цялостна визия на център за киберсигурност, обхващащи много решения от сферата на мрежовата и информационната сигурност - система за защита на крайните точки, система за защита от изтичане на данни, система за откриване на потребителски идентификационни данни и разследване на сигнали за сигурност, система за управление на уязвимости, защитни стени от ново поколение.Преди това е работила в системен интегратор и дистрибутор на ИТ хардуер и софтуер.

    Следвала е „Информационни технологии“ в СУ „Св. Климент Охридски“ и „Маркетинг“ в Колеж по мениджмънт, търговия и маркетинг. Има редица сертификати от водещи технологични компании, сред които SentinelOne, CyberArk, Forcepoint, Lenovo, IBM, HP, a също така и Moody International, както и EMC.

    “В последните две години Магдалена допринесе много за популяризирането на продуктите и услугите, предлагани от CLICO България на нашия пазар, като отбелязахме ръст на продажбите в размер на 51.2%. Така че новата ѝ длъжност беше едно логично продължение. Убеден съм, че с нейна подкрепа в следващите години ще продължим да постигаме още по-високи резултати и да бъдем доверен партньор на нашите клиенти“, допълни Александър Стаменов, регионален мениджър, CLICO България.

    В наскоро обявената класация „Топ 100 на технологичните компании“ на ICT Медия и Капитал CLICO България се изкачи на 4 позиция в категорията „ИТ дистрибутори.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 13 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 13 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 14 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 16 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години