четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2074 прочитания

    Лорен Бариа е новият директор „Маркетинг и комуникации“ на Citroën

    Той има над 20 години професионален опит в групата PSA
    02 ноември 2020, 12:22 a+ a- a

    Считано от 2 ноември 2020, Лорен Бариа поема поста директор „Маркетинг и комуникации“ на Citroën. В структурата на управлението позицията се намира под изпълнителния директор – Винсент Кобе.

    Лорен Бариа има зад гърба си над 20 години професионален опит в рамките на групата PSA, където е заемал различни длъжности в сферата на продукти, цени и маркетинг. Ръководил е успешно маркетинг отделите на Peugeot в Португалия и Франция, както и маркетинг отдела на Citroën в Бразилия. От 2018 изпълнява поста на управляващ директор на Citroën в Белгия. След богатия международен опит, считано от 2 ноември 2020 той поема длъжността директор „Маркетинг и комуникации“ на Citroën.

    Лорен Бариа ще има за цел да разраства присъствието на Citroën на международния пазар и да продължава успешното развитие на марката след 6 години на растеж. Професионализмът и опитът му в сферата на маркетинга ще бъдат ценен актив в обновяването и укрепването на позициите на Citroën и ще изведат комуникациите още по-напред по отношение на ефективността.

    „Лорен Бариа ще подсили мениджърския екип на Citroën. Неговата международна кариера и експертиза в областта на маркетинга и комуникациите са отлична основа, която ще му помогне да разгърне стратегията на марката в предстоящото лансиране на електрически автомобили и затвърждаване на позициите в международен аспект“, заяви Винсент Кобе, CEO Citroën.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 10 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 10 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 10 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 12 часа
    преди 15 часа