Той има над 20 години професионален опит в групата PSA
Считано от 2 ноември 2020, Лорен Бариа поема поста директор „Маркетинг и комуникации“ на Citroën. В структурата на управлението позицията се намира под изпълнителния директор – Винсент Кобе.
Лорен Бариа има зад гърба си над 20 години професионален опит в рамките на групата PSA, където е заемал различни длъжности в сферата на продукти, цени и маркетинг. Ръководил е успешно маркетинг отделите на Peugeot в Португалия и Франция, както и маркетинг отдела на Citroën в Бразилия. От 2018 изпълнява поста на управляващ директор на Citroën в Белгия. След богатия международен опит, считано от 2 ноември 2020 той поема длъжността директор „Маркетинг и комуникации“ на Citroën.
Лорен Бариа ще има за цел да разраства присъствието на Citroën на международния пазар и да продължава успешното развитие на марката след 6 години на растеж. Професионализмът и опитът му в сферата на маркетинга ще бъдат ценен актив в обновяването и укрепването на позициите на Citroën и ще изведат комуникациите още по-напред по отношение на ефективността.
„Лорен Бариа ще подсили мениджърския екип на Citroën. Неговата международна кариера и експертиза в областта на маркетинга и комуникациите са отлична основа, която ще му помогне да разгърне стратегията на марката в предстоящото лансиране на електрически автомобили и затвърждаване на позициите в международен аспект“, заяви Винсент Кобе, CEO Citroën.