Николай Бойков е новият председател на организацията
IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, избра нов управителен съвет от 9 ключови експерти от общността.
За председател на организацията бе избран Николай Бойков, който е един от съсобствениците на All Channels Group като през последните години заема позицията на изпълнителен директор на компанията с основен фокус върху бизнес развитието на PR и дигиталния бизнес на групата. Бойков има 19-годишен опит в сферата на дигиталните комуникации и приема новата си позиция като отлична възможност да продължава да развива дигиталната индустрия в България, която е сред най-бързо развиващите бизнеси у нас.
Николай поема ролята от досегашния председател Радослав Неделчев, чийто мандат бе сред най-успешните в историята на IAB България. Тази година бе изключително предизвикателна за всички браншове и независимо от трудностите, с които се сблъска и бизнеса, и медиите, и агенциите, 2020 акселерира процеси, свързани с трансформация на всички сфери на бизнеса в посока дигитализация.
Предишният мандат на сдружението е сред най-успешните в 11-годишната му история като освен отлични финансови резултати, IAB затвърди ключовата си позиция на българския пазар и приобщи 60 нови членове. В новия управителен съвет влизат Милена Mишинева от Дентсу България, Кристин Стоянов от Метрик ДС, Стефана Здравкова от Нет Инфо и Камен Янкулов от Наспърс Класифайдс България, които заедно с досегашните членове на УС ще управляват сдружението. С новите попълнения в IAB България се осигурява за поредна година представителство на различни отрасли от дигиталната среда и бизнес и се гарантира приемственост с досешната политика на организацията.
Основните задачи пред IAB България през последните 11 години продължават да бъдат: спазването и популяризирането на световните IAB стандарти в областта на онлайн рекламата, увеличаването на интерактивния маркетинг, базиран на данни и проучвания, както и провеждането на различни образователни инициативи, с които се повишават компетенциите на кадрите в дигиталния маркетинг.
Поемайки новата ключова роля на председател на IAB, Николай Бойков сподели: “изключително съм щастлив, че поемам мандата именно от Радослав, защото благодарение на неговите усилия, изминалата година бе сред най-успешните за IAB в историята на сдружението. Той е изключителен лидер и лично му благодаря за цялостния му принос и постигнати успехи през изминалия мандат. За мен е много важна и отговорна задача заедно с колегите в УС да гарантираме приемственост и да надградим постигнатите резултати. С избирането на новите членове всяка година ние винаги се стремим да приобщаваме ключови експерти от различни сектори, като си поставяме за цел да работим много усилено в посока обединяване на дигиталната индустрия в България“.
Бойков допълни, че новият УС ще продължи и сътрудничеството с останалите браншови организации, като отбеляза, че реално безценната подкрепа на изпълнителния директор на IAB България Надя Гогова, сдружението не би постигнало същите резултати. “Надя е основен двигател на редица активности на сдружението и винаги подпомага всички членове в нелеките им задачи и предизвикателства да развиват дигиталната индустрия у нас.“