петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2016 прочитания

    IAB България с нов председател и управителен съвет

    Николай Бойков е новият председател на организацията
    12 ноември 2020, 13:27 a+ a- a

    IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, избра нов управителен съвет от 9 ключови експерти от общността.

    За председател на организацията бе избран Николай Бойков, който е един от съсобствениците на All Channels Group като през последните години заема позицията на изпълнителен директор на компанията с основен фокус върху бизнес развитието на PR и дигиталния бизнес на групата. Бойков има 19-годишен опит в сферата на дигиталните комуникации и приема новата си позиция като отлична възможност да продължава да развива дигиталната индустрия в България, която е сред най-бързо развиващите бизнеси у нас.

    Николай поема ролята от досегашния председател Радослав Неделчев, чийто мандат бе сред най-успешните в историята на IAB България. Тази година бе изключително предизвикателна за всички браншове и независимо от трудностите, с които се сблъска и бизнеса, и медиите, и агенциите, 2020 акселерира процеси, свързани с трансформация на всички сфери на бизнеса в посока дигитализация.

    Предишният мандат на сдружението е сред най-успешните в 11-годишната му история като освен отлични финансови резултати, IAB затвърди ключовата си позиция на българския пазар и приобщи 60 нови членове. В новия управителен съвет влизат Милена Mишинева от Дентсу България, Кристин Стоянов от Метрик ДС, Стефана Здравкова от Нет Инфо и Камен Янкулов от Наспърс Класифайдс България, които заедно с досегашните членове на УС ще управляват сдружението. С новите попълнения в IAB България се осигурява за поредна година представителство на различни отрасли от дигиталната среда и бизнес и се гарантира приемственост с досешната политика на организацията. 

    Основните задачи пред IAB България през последните 11 години продължават да бъдат: спазването и популяризирането на световните IAB стандарти в областта на онлайн рекламата, увеличаването на интерактивния маркетинг, базиран на данни и проучвания, както и провеждането на различни образователни инициативи, с които се повишават компетенциите на кадрите в дигиталния маркетинг.

    Поемайки новата ключова роля на председател на IAB, Николай Бойков сподели: “изключително съм щастлив, че поемам мандата именно от Радослав, защото благодарение на неговите усилия, изминалата година бе сред най-успешните за IAB в историята на сдружението. Той е изключителен лидер и лично му благодаря за цялостния му принос и постигнати успехи през изминалия мандат. За мен е много важна и отговорна задача заедно с колегите в УС да гарантираме приемственост и да надградим постигнатите резултати. С избирането на новите членове всяка година ние винаги се стремим да приобщаваме ключови експерти от различни сектори, като си поставяме за цел да работим много усилено в посока обединяване на дигиталната индустрия в България“.

    Бойков допълни, че новият УС ще продължи и сътрудничеството с останалите браншови организации, като отбеляза, че реално безценната подкрепа на изпълнителния директор на IAB България Надя Гогова, сдружението не би постигнало същите резултати. “Надя е основен двигател на редица активности на сдружението и винаги подпомага всички членове в нелеките им задачи и предизвикателства да развиват дигиталната индустрия у нас.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 минути
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 23 минути
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 43 минути
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 час
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 3 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години