петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4260 прочитания

    Ваня Дунчева е новият управляващ директор на Digitas Sofia

    Тя ще развива услугата „дигитална бизнес и маркетинг трансформация“ като част от портфолиото на Publicis Groupe България
    15 февруари 2021, 15:59 a+ a- a

    Ваня Дунчева поема управлението на дигиталната агенция Digitas, част от Publicis Groupe България, с амбициозната задача да развива услугата „дигитална бизнес трансформация“, която е част от цялостното портфолио на групата на световно и локално ниво. Ваня Дунчева има над 15 години професионален опит в дигиталната индустрия с фокус върху продажбите, консултирането в областта на дигиталния маркетинг и в прилагането на иновативни услуги и решения на българския пазар. Професионалният ѝ път преминава през отдел продажби в httpool, където ръководи екипа на Facebook България, както и през медийните групи на Netinfo и bTV Web.

    За Digitas: Маркетинг агенция на свързаността, отдадена на това да свързва брандовете с хората чрез Истина, Свързаност и Удивление. Екипът е разнороден - има експерти в сферите на данните, стратегията, криейтив, медии и технологии, работещи безупречно заедно, комбинирайки уменията и знанията си, за да създават по-добри връзки и да постигат амбициозни резултати с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват. Еднорозите в Digitas са безгранично любопитни и напълно прозрачни. Винаги разглеждат реалното човешко поведение, за да създадат автентични връзки между брандове и потребители, клиенти и партньори, идеи и крайни резултати. Digitas има 3 500 служители в над 22 държави и 34 офиса, с разширена мрежа чрез Publicis Media от над 23 500 служители, присъстващи в повече от 100 страни по света.
    Digitas Sofia: през 2017 г. Publicis Groupe сля двете си дигитални звена: Saatchi Interactive и Modem Cybermark, с което на бял свят се появява подразделението Digital Innovation в Publicis Groupe България. През юни 2019 г. дигиталното звено се ребрандира на Digitas Sofia.

    „Дигиталната трансформация, която Publicis Groupe България налага на пазара, е връзката между медийните, творческите и комуникационни услуги, които предлагаме в групата. Като част от медийния бизнес, Digitas ще обедини дигиталния медиен и творчески продукт, а ролята на Ваня е да приложи нови стандарти в клиентското обслужване, като подпомагаме нашите клиенти по пътя на дигиталната маркетинг и бизнес трансформация в свят, контролиран почти изцяло от платформите и воден от човешките преживявания,“ коментира Десислава Стоянова, управляващ директор на медийния бизнес на Publicis Groupe България.

    Digitas е международен бранд и се позиционира като маркетинг агенция на свързаността. Силните страни и експертиза на екипа включват пълен набор от дигитални умения и инструменти в областта на данни, стратегия, креативност, медии и технологии, които са в основата на дигиталната трансформация.

    „Именно връзката между дигиталния медиен и творчески продукт отличава Publicis Groupe, което се определя глобално от компанията като единен модел на работа на екипите – Power of One. Опитът ми през годините доказа, че фрагментирането на дигитално обслужване на даден бранд води до липса на ясна концепция и посока, което се отразява върху резултатите. В маркетинга, ефективността на една кампания помага на марките да се отличат и да се запомнят от хората, като направят тяхното потребителско преживяване уникално и различно. Затова потенциалът, който Digitas има, е огромен, защото покрива широк спектър от услуги, които са подчинени на една обща стратегия, водена от човешкото прозрение, и лесно измерима, за да води до устойчиво изграждане на дигиталната трансформация на дадена марка,“ добавя Ваня Дунчева, управляващ директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.

    Digitas Sofia има познания и опит в разработването и прилагането на технологични решения: Digital Signage, AR, чатботове, CRM решения за изграждане на програми за лоялност и изграждане на решения чрез мобилни приложения. След лансирането си през 2019 година, дигиталната агенция се отличава с изграждане на персонализирани творчески послания, съпътствани от задълбочено изследване на потребителските тенденции. Агенцията работи за все повече клиенти в областта на e-commerce, b2b дигиталните стратегии, дигиталната и бизнес трансформация. Част от клиентите на Digitas Sofia са Банка ДСК, Kaufland, Bosch Engineering Center, NESCAFÉ 3in1.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 13 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 14 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 21 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 21 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава