сряда, 17 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2738 прочитания

    Никола Готрон е новият главен изпълнителен директор на МЕТРО България

    Той наследява на поста Атила Йенисен
    01 април 2021, 11:26 a+ a- a

    МЕТРО България обявява назначението на новия си главен изпълнителен директор - Никола Готрон. Той наследява Атила Йенисен, който поема следващата си предизвикателна роля като изпълнителен директор на МАКРО (МЕТРО) Чехия.

    Никола Гoтрон започва кариерата си в компанията през март 2007 като ръководител на отдел Снабдяване в МЕТРО Франция, където остава до края на 2014, заемайки различни длъжности и в отдел Продажби. Следва назначението му за директор Продажби в МАКРО (МЕТРО) Нидерландия, последвано от същата позиция в МЕТРО Китай, където остава до настоящото си назначение в България.

    Никола носи широк опит в новата си роля и гледа към бъдещето с амбициозни планове за Метро България: "Предизвикателството, откакто METRO пристигна в България преди 22 години, е да подкрепяме нашите бизнес клиенти, а настоящата ситуация направи тази задача още по-трудна. Планираме да направим бизнеса си многоканален, за да дадем възможност на O2O (онлайн към офлайн) подход за нашите клиенти. Ще продължим да разработваме нашите висококачествени стандарти и собствени марки, за да подобрим удовлетвореността на нашите клиенти". Мотото на Никола е “Никога не се отказвай”. Той е женен, с четири деца.

    Атила Йенисен поема поста главен изпълнителен директор на МАКРО (МЕТРО) Чехия. Атила има повече от 20 години опит в Метро на различни пазари. По време на почти петте години, прекарани като изпълнителен директор в България (от август 2016 г.), Атила допринесе значително за позиционирането на METRO като отговорен търговец на едро и стратегически партньор на независимия бизнес в страната. Ръководството му вдъхнови ключови проекти на МЕТРО България като „Отгледано с грижа в България“ и „Преоткрий България“. Приносът на Атила за МЕТРО България може да се опише с няколко стратегически области: фокус върху регионалните и отговорни продукти в асортимента, налагане на социалното предприемачество в отношенията с ХоРеКа клиентите, както и овластяване на жените в бизнеса. "МЕТРО винаги е бил доверен партньор и заедно с ангажимента на нашите хора към успеха на клиентите ни, вярвам, че винаги ще бъдем лидер на мнение и действие в България", сподели Атила Йенисен.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 10 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 11 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 12 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 15 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ