неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2819 прочитания

    Румина Николова е новият Управляващ Директор на The Smarts

    Основателите на рекламната агенция Гергана Иванова и Радослав Бимбалов ще оглавят борда на директорите на The Smarts Group
    17 януари 2023, 10:45 a+ a- a

    Румина Николова - Управляващ Директор на The Smarts. Снимка: Личен архив

    Румина Николова става Управляващ Директор на рекламна агенция The Smarts. На тази позиция тя ще отговаря за цялостното оперативно ръководство на творческата агенция. С дългогодишния си опит Румина ще съдейства активно за реализиране на стратегическите цели и вземането на ключови решения за обслужването на клиентите, управлението на екипите и развитието на бизнеса. 

    Основателите на рекламната агенция Гергана Иванова и Радослав Бимбалов ще оглавят борда на директорите на The Smarts Group и ще подпомагат развитието и на останалите агенции в комуникационната група – Paragraph 42, IQ media, Shoot.  

    „Румина е с нас вече над 10 години – време, в което тя бе съществена част от успехите на The Smarts, изкачвайки стъпалата от акаунт мениджър до директор „Връзки с клиенти“. Вярваме, че тя е човекът, на когото можем да поверим по-нататъшното развитие на творческата агенция“, споделя Гергана Иванова, партньор в The Smarts. 

    „Със своята енергия, креативност и идеи Румина се наложи като естествен лидер на екипите, които ръководеше до момента. Заедно със страхотните хора, които застават зад нея, това е предпоставка за много успешни проекти в бъдеще“, допълва Радослав Бимбалов, партньор в The Smarts.

    Румина Николова е специалист с над 13 години опит в сферата на рекламата, с фокус върху изграждането на дългосрочни взаимоотношения с клиентите. От 2012 г. тя е част от екипа на The Smarts, където работи за десетки награждавани кампании на едни от най-големите международни и локални брандове на пазара, сред които: Mtel (A1), IKEA, UniCredit Bulbank, Ariana, BILLA, Nestle PURINA, Mall Plovdiv.

    Притежава редица квалификации, свързани с управление на рекламни кампании, изграждане и прилагане на ефективни комуникационни стратегии за различни сфери на бизнеса. Притежава бакалавърска степен по „Тюркология“ и магистърска по „Връзки с обществеността“ от СУ „Св. Климент Охридски“.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 дни
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 дни
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 дни
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години