сряда, 29 ноември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1106 прочитания

    Евгени Бенбасат и Петър Дамянов са Изпълнителните Директори на ЗД Инстинкт

    Застрахователната компания, част от групата на MFG, придоби лиценз за общо застраховане от КФН на 9 февруари 2023
    01 август 2023, 10:23 a+ a- a

    Евгени Бенбасат (вляво) и Петър Дамянов - Изпълнителни Директори на ЗД Инстинкт. Снимки: ЗД Инстинкт

    Евгени Бенбасат и Петър Дамянов са Изпълнителни Директори на застрахователното дружество Инстинкт. Застрахователната компания, част от групата на MFG, придоби лиценз за общо застраховане от КФН на 9 февруари 2023 г. На пазара оперира вече под бранда Инстинкт като ЗД Инстинкт ЕАД. 

    На Евгени Бенбасат и Петър Дамянов е възложена ключова роля в стратегическото позициониране на новата застрахователна компания, в разработването и лансирането на продукти и услуги, в разгръщането на нови канали за дистрибуция и продажби, в цялостното изграждане на организацията като бизнес процеси, както и при изграждането нейната идентичност с новаторски, смел и различен подход към пазара.

    Евгени е професионалист с дългогодишен опит в развиването на бизнеси от начална фаза с богато портфолио от успешни компании зад гърба си като AIG Life, Achieve Global, UBB MetLife и др. Последно е бил на позиция изпълнителен директор в ДЗИ, където заедно с екипа си превръща ДЗИ Живот в пазарен лидер за последните три години. Има бакалавърска степен по икономика от УНСС и магистърска степен по маркетинг от City University of Seattle, Сиатъл, САЩ. 

    Петър Дамянов заема длъжността на главен финансов директор (CFO) на MFG от 2016-а г. Притежава магистратура по „Финанси и статистика“ от University of Paderborn, Германия, както и бакалавърска степен по „Международен бизнес и мениджмънт“ от Dickinson College, Пенсилвания, САЩ. Дамянов е финансов експерт с дългогодишен банков и застрахователен опит, като преди да се присъедини към екипа на MFG е част от ръководството на Алфа Банка – клон България (понастоящем част от Юробанк България АД), заемайки позицията на финансов директор, a в продължение на 8 години отговаря за инвестиционната стратегия на MetLife България.

    В момента продуктите на Инстинкт – защита на кредити и защита на кредитни карти, се предлагат на настоящи и потенциални клиенти през търговската мрежа на вече съществуващите кредитни дружества на групата (Изи Асет Мениджмънт, Вива Кредит, Аксес Файнанс), като клиентите на компанията надхвърлят 20 000. Следващите продукти, които Инстинкт предстои да предложи на пазара, са свързани със защитата на дома и защитата при пътуване. 

    Aмбициите на ЗД Инстинкт надхвърлят вече разработените 7 европейски пазара на останалите дружества в групата на MFG. През октомври компанията ще стартира продажби с партньорска мрежа от брокери, туристически агенции и др., които са извън собствената търговска мрежа и клиентската база на групата на MFG, и ще потърси и по-висок сегмент клиенти, а през онлайн канала си за продажби – клиенти, преимуществено ползващи технологии през компютър, телефон или друго устройство. 

    Компанията е фокусирана върху иновиране на различни и непознати решения на съществуващи вече продукти в обхвата на предоставения лиценз, които са уникални за българския застрахователен пазар. 

    „Заявката ни е значително да подобрим застрахователните практики откъм бързина, гъвкавост, адаптивност, удобство, прозрачност. Работата ни ще  бъде доказателство за това и не се съмняваме, че клиентите ни бързо ще станат посланици на промяната, която носим в себе си.“, споделя Евгени Бенбасат - Изпълнителен Директор на ЗД Инстинкт ЕАД. „Застраховането в България остава силно неразбрано, тромаво, бавно. Искам да работим така, че децата ми да се гордеят с професията на баща си и мисията, която застраховането изпълнява в обществото.”

    „Принадлежността ни към голяма група ни дава увереност и стабилност на пазара и нужната висока капиталова адекватност, с която да гарантираме доверието на своите клиенти”, допълва Петър Дамянов - Изпълнителен Директор на ЗД Инстинкт ЕАД.

    Новата бранд идентичност на Инстинкт е плод на колаборацията с водещата творческа агенция Wunderman&Thompson. Зад името на застрахователя, предложено от агенцията, стои разбирането, че интуицията ни насочва, когато трябва да вземем решение, а застраховката винаги е правилното решение.

    Новата бранд идентичност на Инстинкт. Снимка: Инстинкт

    Героят в логото на Инстинкт, който тепърва ще заживее свой живот в пространството, е вдъховен от червената панда, която символизира късмет. 

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на MANAGEMENT FINANCIAL GROUP JSco в Jobs.bg

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Бизнес климатът през ноември отчита минимален ръст
    Според данните на НСИ мениджърите в строителството и услугите очакват известно увеличение на цените
    преди 3 часа
    Amazon.com надмина както UPS, така и FedEx по доставени пратки в САЩ
    Пощенската служба на САЩ все още е най-голямата колетна услуга по обем – обработва стотици милиони пакети и за трите компании
    преди 5 часа
    Подписахме споразумение с Intel в областта на изкуствения интелект
    Целта на меморандума е да осигури подготовка и достъп до ключови умения за работа с AI
    преди 5 часа
    Проучване: За 2/3 от хората по света AI ще е от полза за работата им
    В момента около 70% от служителите използват активно GenAI, сочи доклад на Adecco Group
    преди 21 часа
    ИКЕА отвори нов магазин във Велико Търново
    Това е 6-ият обект на шведския бранд в страната
    преди 1 ден
    Над 200 млн. долара финансиране са привлекли проптех компаниите у нас
    Над 1000 души са заетите в тези дружества у нас, сочи нов доклад