понеделник, 25 септември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    688 прочитания

    Камелия Павлова е новият маркетинг директор на Карлсберг България

    Тя има над 15 години опит в сферата на маркетинга
    04 септември 2023, 11:03 a+ a- a

    От началото на месец септември Карлсберг България има нов Маркетинг директор – Камелия Павлова. Тя ще отговоря за рекламната и маркетинг комуникация на компанията, за стратегическото планиране, управлението на бранд екипите, както и за цялостното представяне на марките от портфолиото на Карлсберг България на пазара.

    Камелия има над 15 години опит в сферата на маркетинга с основен фокус върху дигитален маркетинг и бранд мениджмънт, като е заемала различни позиции в All Channels Communication, Molson Coors България и Фикосота.

    Камелия се присъединява към екипа на Карлсберг България през 2019 г. на позицията Мениджър Проучвания и иновации, като през годините значително допринася за изграждането на стратегиите зад марките Шуменско, Пиринско, Tuborg и Zatecky. Камелия успешно управлява процеса по въвеждане на иновации и съществено подобрява ефективната работа между отделните функции. Неин принос е и изграждането на дългосрочна иновационна стратегия на компанията.

    През 2022 г. тя поема развитието на небиреното портфолио на Карлсберг България с фокус върху водещия сайдер Somersby и лансирането на бирения микс Garage. Нейната широка професионална експертиза, задълбочени знания и амбиция да се развива, са ключовите предпоставки за кариерното й развитие в компанията.

    Камелия е бакалавър по Маркетинг от УНСС.

    Интересите й са свързани с бизнес и стратегическо планиране, управление на проекти и маркетинг комуникации.

    В новата си роля, Камелия ще е част от Борда на директорите в Карлсберг България и ще управлява екип от над 10 души.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Toshiba отново ще стане частна компания
    Тя е приела оферта в размер на $14 млрд. от Japan Industrial Partners
    преди 7 часа
    В САЩ препоръчаха ваксинация на майки срещу синцитиален вирус
    Идеята е майки в последните седмици на бременността да бъдат имунизирани, за да имат новородените имунитет
    преди 7 часа
    Експерти ще дискутират зелените енергийни перспективи за България на международен форум
    Be Renewable 2023 ще посрещне енергийни експерти от България и Европа на 2-3 октомври в Inter Expo Center
    преди 8 часа
    Министерството на туризма представи Програмата за финансиране на черноморските общини
    Чрез тази реформа се обединяват държавата, местните власти и частния сектор
    преди 9 часа
    МУ Пловдив с нов корпус
    Броят на чуждестранните вече изпреварва този на българските студенти в учебното заведение