събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2222 прочитания

    Албена Колева е новият маркетинг мениджър в ЗАГОРКА

    Тя ще ръководи развитието на портфолиото от международни и локални марки на пивоваря
    10 ноември 2023, 11:29 a+ a- a

    От 1 ноември 2023 година Албена Колева заема позицията Мениджър Маркетинг в ЗАГОРКА. Като част от мениджърския екип на ЗАГОРКА, тя ще ръководи развитието на портфолиото от бири и сайдер и изпълнението на стратегията EverGreen на компанията за стабилен ръст и разширяването на пазарното присъствие на компанията. Албена Колева ще отговаря и за ангажирането на консуматорите с комуникация в различните канали и ще подкрепя инициативите на пивоваря за многообразие, приобщаване и равнопоставеност (DEI), развитие на талантите и работодателската марка.

    Албена има повече от 17 години маркетингов опит в сектора на бързооборотните стоки и се присъединява към ЗАГОРКА от Jacobs Douwe Egberts (JDE), където първоначално е отговаряла за марките на компанията на българския пазар, а след това кариерният й път я отвежда в Копенхаген, където отговаря за местните марки и управлението на портфолиото на ключови сегменти за кафе в скандинавските страни. 

    ЗАГОРКА има над 120-годишна история, датираща от създаването на първото пивоварно дружество в Стара Загора. През 1994 ЗАГОРКА се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. Оттогава до днес компанията се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“, като насочва своите усилия в три сфери, в които може да направи положителна промяна: опазване на околната среда, социална отговорност и отговорна консумация.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години