петък, 13 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1460 прочитания

    Николай Тинков е новият маркетинг директор за Кока-Кола ХБК България

    Той поема позицията от Христина Георгиева, която продължава кариерата си в компанията в нова роля на групово ниво
    04 декември 2023, 12:16 a+ a- a

    Снимка: Кока-Кола ХБК България

    Николай Тинков, настоящ Портфолио маркетинг мениджър в Кока-Кола ХБК България, е новият директор „Маркетинг“ на компанията. В новата си роля той ще отговаря за маркетинг развитието на безалкохолния бизнес на Кока-Кола ХБК България, работейки в тясно сътрудничество с The Coca Cola Company и Monster Energy Company. Тинков наследява позицията от Христина Георгиева, която от началото на месец декември заема нова роля с фокус върху развитието на световноизвестни брандове като Schweppes, Kinley и Lurisia за всички 29 пазара в групата Кока-Кола ХБК.

    „Благодаря за гласуваното ми доверие да поема поста маркетинг директор на Кока-Кола ХБК България. Вярвам, че с екипа ни от доказани професионалисти ще продължим да внедряваме множество иновативни стратегии, внимателно планирани и вдъхновяващи проекти, които не само ще утвърдят, но и ще ускорят устойчивия растеж и рентабилността на компанията. Оставаме фокусирани върху създаването на допълнителна стойност за клиентите ни и запазването на лидерската ни позиция в индустрията.“, сподели Николай Тинков.

    Николай се присъединява към екипа на Кока-Кола ХБК България в началото на 2021 г. като Ръководител търговски маркетинг. Той притежава над 15 години опит в бързооборотните стоки, придобит от различни функции в продажбите, търговския маркетинг и маркетинга в компании като Heineken и Diageo. В последната си роля като Портфолио маркетинг мениджър успява да изгради силно ангажиран и мотивиран екип, който постига редица значими резултати. Само за две години той оказва ключов принос за установяването на десетки печеливши стратегии за безалкохолното портфолио на компанията.

    Николай Тинков притежава магистърска степен по „Глобален маркетинг“ от Университета в Ливърпул и води курсове по бизнес и маркетинг в Нов български университет.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    За втори път тази година: ЕЦБ понижи водещата си лихва
    Депозитната лихва е намалена с 25 базисни пункта
    преди 17 часа
    София Тех Парк вече е част от Google for Startups
    В програмата могат да кандидатстват стартъпи, част от SEEIP, основани в последните 5 години
    преди 19 часа
    Проучване: Ръст на проблемите кредити в ЦИЕ очакват банкери
    В България бакерите са по-скоро оптимисти и не виждат да се задава увеличение на проблемните кредити, сочи доклад на EY
    преди 20 часа
    Близо $4 млрд. е достигнал стокообменът между България и Китай за 2023 г.
    Само за първите 5 месеца на 2024 г. търговският оборот между страните е близо $1,5 млрд.
    преди 21 часа
    Над 15% ръст на проходите от нощувки у нас през юли
    НСИ отчита лек ръст на чуждестранните граждани, за сметка на българите