понеделник, 17 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1907 прочитания

    Албена Колячева е новият Маркетинг мениджър на McDonald’s България

    Тя има над 15 години локален и международен опит в областта на Маркетинг и Комуникации на потребителски стоки
    08 януари 2024, 12:52 a+ a- a

    Снимки: McDonald’s България

    Албена Колячева е новият Маркетинг Мениджър на най-голямата верига ресторанти за бърз сървис в храненето McDonald’s за България. С над 15 години локален и международен опит в областта на Маркетинг и Комуникации на потребителски стоки, Албена Колячева се присъединява към семейството на марката McDonald’s, където ще отговаря за развитието на устойчивата позиция на бранда, който отбелязва своята 30-та годишнина на българския пазар през 2024-та година.

    Албена е икономист с бакалавърска степен, специалност „Маркетинг“ и магистър, специалност „Стопанско управление“ от Университет за национално и световно стопанство, София. Тя притежава и бизнес квалификации от London Business School. Владее английски и испански език.

    Професионалният ѝ опит е концентриран в компания за производство на храни номер едно в света, където тя извървява пътя си от маркетинг асистент до маркетинг мениджър, поемайки и роли в областта на корпоративните отношения и дигиталния маркетинг.

    Професионалният почерк на Албена е белязан от афинитет към устойчиви, дигитални и иновативни практики в сферата на стратегическия маркетинг. Тя е развивала успешно както стартиращи, така и установени глобални брандове и екипите, работещи за тях.

    „Удоволствие е да се присъединя към екипа на една от най-големите марки-икони McDonald’s и да ми бъде гласувано това доверие. В навечерието на 30-годишния юбилей на компанията в България съм повече от мотивирана от възможността да затвърдя имиджа на марката като пионер и първенец в изживяването в сегмента на бързия сервиз в храненето. Вълнуващо и отговорно е да работим заедно в посока за ново поколение почерк и прочит на дейностите на компанията, с които да засилим емоционалната връзка на потребителите с една от най- успешните марки в историята на маркетинга и символ на прехода в България преди цели 30г. Стремежът ми ще бъде за ясно и устойчиво развитие, с фокус върху иновациите в операциите и продуктите на McDonald’s, с които да продължим да развиваме доверието, което ни гласуват и с което израстват вече поколения българи.“ каза Албена Колячева.

    „Щастливи сме да приветстваме Албена Колячева в голямото семейството на марката McDonald’s в България, чиято численост днес наброява 1000 души. Професионалната етика, ангажираността по отношение на изграждането на по-добри общности, фокус в изживяването на клиентите ни, отдадеността за хората ни, стремежа към усъвършенстване и умението да развиваме печеливш бизнес, са ключовите принципи, в които се срещнахме и в които припознаваме съвместното си поведение на българския пазар.“ коментира Веселин Яничиевич, управляващ директор на верига ресторанти McDonald’s за България.

    McDonald’s е световен лидер в областта на бързия сервиз в храненето с над 35 000 ресторанта в над 100 държави. В България, McDonald’s разполага с 43 ресторанта в 13 населени места. С непрекъснато развитие и адаптация към променящите се потребности на клиентите, McDonald’s запазва ролята си на водещия лидер в индустрията на бързия сървис както у нас, така и по света, уточняват от компанията.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Близо 1500 германски компании оперират у нас
    Те създават над 50 000 работни места в България
    преди 3 часа
    Meta иска да създаде AI роботи, които да се занимават с домашните ни задължения
    Компанията планира разработка на софтуер и сензори
    преди 4 часа
    Преименуваха летище София
    Вижте как ще се казва вече столичният аеропорт
    преди 4 часа
    Караджов: Подготвяме концесионирането на летище Пловдив
    Трябва да се инвестира в развитието му не само като гражданско, но и като карго летище
    преди 5 часа
    Проучване: Социалните мрежи изпреварват телевизията като източник на информация за младите хора у нас
    Достъпът до здравеопазване и справянето с нарастващите цени трябва да бъдат основен приоритет в Европа, смятат хората на възраст 16-30 години в България
    преди 7 часа
    Британската икономика отчете слаб ръст в края на 2024 г.
    След нулев ръст през третото тримесечие