понеделник, 17 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1582 прочитания

    Николай Диевски поема стратегическото звено на комуникационна агенция proof.

    Той има над 15-годишен опит като бранд мениджър на някои от най-забележимите марки на пазара
    06 февруари 2024, 09:43 a+ a- a

    Николай Диевски, Head of Strategy (Снимка: proof.)

    proof., една от най-награждаваните комуникационни агенции в страната, обяви привличането на Николай Диевски на позицията Head of Strategy (бел.ред. на български - звено „Стратегии“). Основната му задача е развитие на дългосрочни планирания, на базата на които се обуславят всички дейности на агенцията, свързани с дадения бранд.

    Повече 15 години Николай работи в маркетинг екипите на „Хайнекен България“, „Молсън Коорс“, „Монделийз България“ и др. Като бранд мениджър е развивал марки като „Крадецът на ябълки“, „Скапто“ и „Столично“, за които е отличен с награди Effie България, Golden Drum, Art Director’s Club of Europe и Epica. Завършва бакалавър „Бизнес управление и маркетинг“ в Concord University, САЩ, а магистратурата си получава в Норвегия.

    „Позицията “Head of Strategy” е без традиции в българските комуникационни агенции. Дългогодишният опит на Николай в развитието на марки в различни сектори, образованието, което получава в чужбина, както и ръководенето на стратегически комуникации от страната на бизнеса, го позиционират като утвърден експерт. Това резонира с дългосрочната визия на агенцията ни да предоставяме на клиентите си нов подход и комплексни комуникационни решения“, споделя Сава Ахмаков, ръководител „Обслужване на клиенти“.

    „Със Сава и Ангел се познаваме от 7 години и още в самото начало знаехме, че искаме и можем да работим заедно. Присъединяването ми към агенцията ще спомогне за това да развием стратегията като култура на мислене, тъй като тази дейност за българския пазар все още бива подценявана. А именно чрез нея помагаме ефективно и консистентно на клиентите ни да печелят. Както казват в любимия ми отбор Ювентус — winning is not everything, it’s the only thing“, отбелязва на свой ред Николай.

    „proof. предлага холистична услуга, започвайки от бранд стратегията и стигайки до изпълнението и наградите. А най-добрата стратегия, която крайният потребител вижда, е безупречно реализираната идея. Кадър като Николай ще допринесе за развитието на агенцията със своето ноу-хау, изградено от другата страна на масата“, казва Ангел Искрев, творчески директор и съoсновател на агенцията, спечелила 10 награди Effie, 7 от които златни.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    14 февруари 2025, 16:02
    Тръмп планира нови мита
    Възможно е най-големият ефект от тях да понесат Япония, Индия и ЕС
    14 февруари 2025, 14:56
    Тази страна е най-големият производител на бижута в ЕС
    ЕС е произвел бижута за над 4,3 милиона евро през 2023
    14 февруари 2025, 14:13
    „България Еър“ добавя линията Варна – Париж към полетната си програма за лято 2025
    От април стартират и полети Варна – Франкфурт, а от юни Варна – Прага
    14 февруари 2025, 13:55
    ЕС: Реципрочните мита на Тръмп са стъпка в грешна посока
    Брюксел се закани да реагира незабавно на неоправданите мита на САЩ
    14 февруари 2025, 12:14
    Инфлацията през януари е 2%
    По данни на НСИ натрупаната инфлация за последните 3 години е 25,6%
    14 февруари 2025, 11:51
    Софиянци плащат данъци на коли и имоти с 5% отстъпка до 30 април
    Ставките на местните данъци за 2025 не са променени, отбелязват от Столична община
    14 февруари 2025, 10:50
    Електрохолд Трейд стартира високотехнологична платформа за управление на енергийни активи
    Тя предлага обща мощност за регулиране в диапазон от 190 мегавата