петък, 20 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1259 прочитания

    Николай Диевски поема стратегическото звено на комуникационна агенция proof.

    Той има над 15-годишен опит като бранд мениджър на някои от най-забележимите марки на пазара
    06 февруари 2024, 09:43 a+ a- a

    Николай Диевски, Head of Strategy (Снимка: proof.)

    proof., една от най-награждаваните комуникационни агенции в страната, обяви привличането на Николай Диевски на позицията Head of Strategy (бел.ред. на български - звено „Стратегии“). Основната му задача е развитие на дългосрочни планирания, на базата на които се обуславят всички дейности на агенцията, свързани с дадения бранд.

    Повече 15 години Николай работи в маркетинг екипите на „Хайнекен България“, „Молсън Коорс“, „Монделийз България“ и др. Като бранд мениджър е развивал марки като „Крадецът на ябълки“, „Скапто“ и „Столично“, за които е отличен с награди Effie България, Golden Drum, Art Director’s Club of Europe и Epica. Завършва бакалавър „Бизнес управление и маркетинг“ в Concord University, САЩ, а магистратурата си получава в Норвегия.

    „Позицията “Head of Strategy” е без традиции в българските комуникационни агенции. Дългогодишният опит на Николай в развитието на марки в различни сектори, образованието, което получава в чужбина, както и ръководенето на стратегически комуникации от страната на бизнеса, го позиционират като утвърден експерт. Това резонира с дългосрочната визия на агенцията ни да предоставяме на клиентите си нов подход и комплексни комуникационни решения“, споделя Сава Ахмаков, ръководител „Обслужване на клиенти“.

    „Със Сава и Ангел се познаваме от 7 години и още в самото начало знаехме, че искаме и можем да работим заедно. Присъединяването ми към агенцията ще спомогне за това да развием стратегията като култура на мислене, тъй като тази дейност за българския пазар все още бива подценявана. А именно чрез нея помагаме ефективно и консистентно на клиентите ни да печелят. Както казват в любимия ми отбор Ювентус — winning is not everything, it’s the only thing“, отбелязва на свой ред Николай.

    „proof. предлага холистична услуга, започвайки от бранд стратегията и стигайки до изпълнението и наградите. А най-добрата стратегия, която крайният потребител вижда, е безупречно реализираната идея. Кадър като Николай ще допринесе за развитието на агенцията със своето ноу-хау, изградено от другата страна на масата“, казва Ангел Искрев, творчески директор и съoсновател на агенцията, спечелила 10 награди Effie, 7 от които златни.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    Възобновяемата енергия може да съкрати емисиите от добив на петрол до 80%
    Петролните платформи в норвежкия континентален шелф са намалили емисиите си с 86%
    преди 5 часа
    ЕС ще отпусне на Украйна заем от 35 млрд. евро
    Той е част от по-голям план на Г-7 за подкрепа на страната
    преди 6 часа
    Турция не би имала интерес да се присъедини към БРИКС, ако е член на ЕС
    Това коментира турският външен министър Хакан Фидан
    преди 6 часа
    Безплатни прегледи и изследвания за най-често срещаните заболявания
    Столична община и фондация РеСтарт в партньорство с Медицински лаборатории Синево България и Kaufland България се обединиха в кампания „КОД: Превенция – Сега е време, за да имаш време“
    преди 7 часа
    76% спад на чуждите инвестиции у нас
    Най-големите вложения в страната за януари-юли 2024 са от Нидерландия, Австрия и Гърция, сочат нови данни на БНБ
    преди 8 часа
    Amazon пусна Amelia
    Приложението с AI е предназначено да подпомага търговците в платформата