събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    840 прочитания

    Николай Диевски поема стратегическото звено на комуникационна агенция proof.

    Той има над 15-годишен опит като бранд мениджър на някои от най-забележимите марки на пазара
    06 февруари 2024, 09:43 a+ a- a

    Николай Диевски, Head of Strategy (Снимка: proof.)

    proof., една от най-награждаваните комуникационни агенции в страната, обяви привличането на Николай Диевски на позицията Head of Strategy (бел.ред. на български - звено „Стратегии“). Основната му задача е развитие на дългосрочни планирания, на базата на които се обуславят всички дейности на агенцията, свързани с дадения бранд.

    Повече 15 години Николай работи в маркетинг екипите на „Хайнекен България“, „Молсън Коорс“, „Монделийз България“ и др. Като бранд мениджър е развивал марки като „Крадецът на ябълки“, „Скапто“ и „Столично“, за които е отличен с награди Effie България, Golden Drum, Art Director’s Club of Europe и Epica. Завършва бакалавър „Бизнес управление и маркетинг“ в Concord University, САЩ, а магистратурата си получава в Норвегия.

    „Позицията “Head of Strategy” е без традиции в българските комуникационни агенции. Дългогодишният опит на Николай в развитието на марки в различни сектори, образованието, което получава в чужбина, както и ръководенето на стратегически комуникации от страната на бизнеса, го позиционират като утвърден експерт. Това резонира с дългосрочната визия на агенцията ни да предоставяме на клиентите си нов подход и комплексни комуникационни решения“, споделя Сава Ахмаков, ръководител „Обслужване на клиенти“.

    „Със Сава и Ангел се познаваме от 7 години и още в самото начало знаехме, че искаме и можем да работим заедно. Присъединяването ми към агенцията ще спомогне за това да развием стратегията като култура на мислене, тъй като тази дейност за българския пазар все още бива подценявана. А именно чрез нея помагаме ефективно и консистентно на клиентите ни да печелят. Както казват в любимия ми отбор Ювентус — winning is not everything, it’s the only thing“, отбелязва на свой ред Николай.

    „proof. предлага холистична услуга, започвайки от бранд стратегията и стигайки до изпълнението и наградите. А най-добрата стратегия, която крайният потребител вижда, е безупречно реализираната идея. Кадър като Николай ще допринесе за развитието на агенцията със своето ноу-хау, изградено от другата страна на масата“, казва Ангел Искрев, творчески директор и съoсновател на агенцията, спечелила 10 награди Effie, 7 от които златни.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 23 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 23 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 23 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 24 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години