петък, 20 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7615 прочитания

    Александър Хинков е новият изпълнителен директор на IAB България

    Той има 10-годишен опит в неправителствени организации, в предприемачеството и развитието на стартъпи
    09 май 2024, 11:11 a+ a- a

    Александър Хинков поема длъжността изпълнителен директор на IAB България. Александър ще има оперативната отговорност за управлението на българския клон на най-голямото глобално сдружение на медии, медия и рекламни агенции, технологични компании и рекламодатели, отговорни за дигиталния бизнес.

    Алекс Хинков има 10-годишен опит и доказан принос в полза на организации от неправителствени сектор, както и в предприемачеството и развитие на стартъпи. През последните две години и половина Александър е заемал позицията Chief Community Manager в BESCO - Българската предприемаческа асоциация, която защитава интереса на технологичните компании, стартъпите и предприемачите пред държавата и институциите. За периода си в организацията той успява да утрои членовете на BESCO, като привлича повече от 500 компании в асоциацията. Участвал е и в успешните законодателни инициативи, отговорни за създаването на първата Startup Visa в България, новото Дружество с променлив капитал (ДПК), подобренията в Сините карти и много други. Той е съосновател и председател на УС на платформата Uspelite.bg - най-голямата медия за позитивна и конструктивна журналистика у нас.

    „Щастлива съм от името на УС на IAB да приветствам Александър в новата му вълнуваща роля. Заедно ще работим за развитието на дигиталния маркетингов пазар, като наша цел е да превърнем организацията в дигитален хъб, който да предоставя достъп до ресурси, регулаторна подкрепа, данни за пазара, обучения и срещи за развитие на специалистите. Ще разчитаме на опита на Александър в привличането на нови съмишленици и добавянето на стойност за настоящите членове на IAB България.“, каза Илияна Захариева, председател на IAB България.

    “За мен е чест да поема отговорността, която носи със себе си ролята на изпълнителен директор на IAB България. Потенциалът на бранша е голям и възможността да допринеса за растежа му е вълнуваща. Асоциацията заслужава да има още по-голяма и силна представителност от рекламния и медийния бранш и ще работим за интереса и нуждите на членовете на държавно и международно ниво.”, коментира Александър Хинков.

    В бъдещата си работа като изпълнителен директор на IAB България, Александър ще приложи опита си от BESCO, медиите, технологичния сектор и предприемачеството. Той вярва, че с правилното визионерство и ценности браншовите организации имат силата да повлияят за положителни промени в обществото.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Възобновяемата енергия може да съкрати емисиите от добив на петрол до 80%
    Петролните платформи в норвежкия континентален шелф са намалили емисиите си с 86%
    преди 4 часа
    ЕС ще отпусне на Украйна заем от 35 млрд. евро
    Той е част от по-голям план на Г-7 за подкрепа на страната
    преди 4 часа
    Турция не би имала интерес да се присъедини към БРИКС, ако е член на ЕС
    Това коментира турският външен министър Хакан Фидан
    преди 5 часа
    Безплатни прегледи и изследвания за най-често срещаните заболявания
    Столична община и фондация РеСтарт в партньорство с Медицински лаборатории Синево България и Kaufland България се обединиха в кампания „КОД: Превенция – Сега е време, за да имаш време“
    преди 5 часа
    76% спад на чуждите инвестиции у нас
    Най-големите вложения в страната за януари-юли 2024 са от Нидерландия, Австрия и Гърция, сочат нови данни на БНБ
    преди 7 часа
    Amazon пусна Amelia
    Приложението с AI е предназначено да подпомага търговците в платформата