петък, 20 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1325 прочитания

    Александър Славов е новият творчески директор на Digitas Sofia

    Той е в сферата на рекламата и комуникацията от 15 години
    29 май 2024, 10:32 a+ a- a

    Снимка: Digitas Sofia

    Александър Славов поема ролята на творчески директор на дигитална агенция Digitas, част от Publicis Groupe България, от началото на годината. Заедно с амбициозния екип от дигитални и творчески експерти, Александър интегрира план, чрез който да разгърне пълния потенциал на агенцията, превръщайки я в дигитален лидер не само за комуникационните решения, но и за технологичните. 

    „Още с идването си в агенцията бях впечатлен от това колко силни и амбициозни екипи са събрани – творчески, медиен и стратегически. Те са въплъщение на философията на Digitas да бъде агенция на свързаността – да функционира като един цялостен организъм, чийто системи работят в пълен синхрон. И това е една чудесна основа за развитие.“ – казва Александър Славов, творчески директор на Digitas, част от Publicis Groupe България. 

    „Визията ми е да превърнем Digitas Sofia в агенция, която не реагира на тенденциите на пазара, а ги поставя. Агенция, която открива предизвикателство във всеки проект и дава решение, разчитайки както на изкуствения, така и на естествения интелект. Истината е, че в днешния фрагментиран свят отвсякъде дебнат различни решения. Но сред тях винаги ще изпъкне различното решение - еднорогът. Затова чрез обединяването на творчество, данни, технология и медии създаваме мрежови преживявания, които запалват магическата връзка между бранда и хората. В Digitas целим да постигаме амбициозни резултати за нашите клиенти с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват.“ 

    В основата на подхода на Александър стои детайлният анализ на данни, от които с екипа му извличат ключови творчески прозрения за своите клиенти. Технологиите са верен съюзник на Digitas в интеграцията им във всяка стъпка на реализация на кампаниите, тъй като те са в основата на експертизата на агенцията в световен план. За да запази човешкото и автентичното на творческите дигитални решения, екипът на Digitas работи в посока създаване на неповторимо и вдъхновяващо преживяване за аудиторията. 

    „Александър е изключително ценно попълнение в екипа на Digitas Sofia. Той не само споделя, но живее нашата визия за творчески решения, които са адекватни в света на AI технологиите и алгоритмичния маркетинг. Освен богатия опит в традиционни агенции, Александър има огромен опит в предоставянето на пърформанс ориентирани творчески идеи. Смятам, че това ще помогне за реализирането на нашата голяма визия да предлагаме едновременно иновативни и криейтив продукти със силно медийно изпълнение, което да носи реални бизнес резултати за нашите клиенти.“ – споделя Александър Георгиев, директор бизнес трансформации в Digitas, част от Publicis Groupe България.

    Александър Славов е в сферата на рекламата и комуникацията от 15 години, през които е оставил своята значителна следа в индустрията. През годините е извървял творческото израстване от старши копирайтър в Mullen Lowe Swing, през творчески директор в All Channels Communication до творчески маркетинг стратег в Gameloft. Получил е различни творчески награди от локални и международни конкурси като ФАРА, БАПРА, IAB Mixx Awards, SABRE Awards, с екипите с които е работил. Александър има магистър по Маркетинг от Нов Български Универститет и Бакалавър по PR и комуникации от Софийски университет „Св. Климент Охридски“. Понастоящем е лектор в Digital PRO, една от най-големите програми за дигитален маркетинг в България. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    Възобновяемата енергия може да съкрати емисиите от добив на петрол до 80%
    Петролните платформи в норвежкия континентален шелф са намалили емисиите си с 86%
    преди 5 часа
    ЕС ще отпусне на Украйна заем от 35 млрд. евро
    Той е част от по-голям план на Г-7 за подкрепа на страната
    преди 6 часа
    Турция не би имала интерес да се присъедини към БРИКС, ако е член на ЕС
    Това коментира турският външен министър Хакан Фидан
    преди 6 часа
    Безплатни прегледи и изследвания за най-често срещаните заболявания
    Столична община и фондация РеСтарт в партньорство с Медицински лаборатории Синево България и Kaufland България се обединиха в кампания „КОД: Превенция – Сега е време, за да имаш време“
    преди 7 часа
    76% спад на чуждите инвестиции у нас
    Най-големите вложения в страната за януари-юли 2024 са от Нидерландия, Австрия и Гърция, сочат нови данни на БНБ
    преди 8 часа
    Amazon пусна Amelia
    Приложението с AI е предназначено да подпомага търговците в платформата