вторник, 28 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3399 прочитания

    Кариера или собствен бизнес? Какво иска поколението Y?

    Мнозинството от родените след 1980-та предпочитат да работят за себе си
    22 октомври 2013, 17:18 a+ a- a

    За разлика от предишните поколения, изкачването по корпоративната стълбица не е движеща цел на поколението Y, според данни на образователната организация Rasmussen College. Мнозинството от родените след 1980-та (60%) обръщат гръб на традиционната кариера и вместо това предпочитат да развият собствена идея, бизнес или начинание. Освен това, 71% от тези, които имат работа към момента, биха предпочели да я напуснат и в даден момент да започнат да работят за себе си.

    Мотив номер едно за представителите на поколението Y да се занимават с предприемачество е свободата, следвана от възможността сами да избират проекти, неограничените доходи и липсата на контрол. Всеки трети би препоръчал на приятел да стартира нещо свое, вместо да завърши университет, разкрива още проучването.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    МФ: Очакваме да покрием инфлационния критерий за еврозоната до края на годината
    Парламентът може да приеме закона за еврото до края на лятото
    преди 2 часа
    Разкриват 5 нови паралелки за дрогеристи у нас
    За първи път в Бургас се обявява прием за ученици след 7-ми клас за дрогеристи по австрийска програма
    преди 3 часа
    Logiscool обяви сътрудничеството си с EtonX
    Веригата предлага и обучение по Python и AI в своите школи в София, Пловдив, Плевен и Варна
    преди 7 часа
    Държавата пое дълг за още 300 млн. лева
    Това е третият за тази година аукцион
    преди 1 ден
    Китай ще подпомага производството на чипове с $47,5 млрд.
    Една от основните области, върху които ще се фокусира третата фаза на фонда, е оборудването за производство на чипове
    преди 1 ден
    Paysera България дебютира на ВЕАМ пазара на БФБ
    Компанията за дигитални платежни услуги планира да увеличи капитала си с 2 млн. лв.